מנייתה של אלקטריאון קפצה בכ-10% בבורסה במחזור ער ברקע לכתבה אופטימית על התחום באתר "CNBC". תחת הכותרת: "כיצד כבישים חשמליים עשויים לפתור את בעיית הטעינה למרחק ברכבים חשמליים באמריקה", ב-"CNBC" כותבים על הטכנולוגיה של אלקטריאון, מה שמצית את הדמיון של המשקיעים.
בכתבה נכתב כי "כבישים חשמליים יכולים להתגלות כמועילים ביותר לתחבורה ציבורית ולרכבי צי, שלעתים קרובות נוסעים באותם מסלולים שחוזרים על עצמם. כבישי טעינה אלחוטיים בתחנות אוטובוס, למשל, יכולים לתת לאוטובוס מספיק טעינה כדי להחזיק מעמד לאורך כל היום".
"כלי רכב חשמליים תופסים אחוז הולך וגדל מנתח שוק הרכב הכולל מדי שנה - עלייה מ-4% ב-2020 ל-14% בשנה שעברה", כך לפי CNBC. "נראה כי מחסור בתשתית טעינה היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר של הצרכנים לא לעבור מרכבים גז לרכב חשמלי. אבל כעת, פרויקטים של כבישים חשמליים מופיעים ברחבי העולם כפתרון פוטנציאלי להשלמת טעינה סטטית, המאפשר לנהגי EV להטעין באופן אלחוטי את הרכבים בזמן הנהיגה", לפי הכתבה.
"זו באמת גישה שיכולה להטעין כלי רכב בכל סוג של צורה, כלומר רכבים שהם גם אוטובוסים או טנדרים או מכוניות נוסעים או משאיות - אבל היא יכולה גם לטעון רכב תוך כדי נסיעה או בזמן עמידה במקום", אמר סטפן טונגור, סמנכ"ל של פיתוח עסקי בארה"ב באלקטריאן.