חברת מאנדיי הישראלית שנסחרת בוול סטריט (סימול: MNDY) פרסמה דוחות טובים לרבעון השני של השנה ומנייתה עולה ב-5% לפני הפתיחה בניו יורק.
בשורה העליונה ההכנסות הסתכמו ב-175.7 מיליון דולר, גידול של 42% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, או 43% על בסיס שער חליפין מתואם. ההכנסות עלו על התחזיות המוקדמות של השוק ב-6.4 מיליון דולר.
הרווח התפעולי (Non-GAAP) עמד על 16.6 מיליון דולר, לעומת הפסד תפעולי של 15.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2022; שיעור הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 9%, לעומת שיעור הפסד של 12% ברבעון השני של 2022.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי (Non-GAAP) בסיסי ומדולל למניה עמד על 0.43 דולר ו-0.41 דולר, בהתאמה, לעומת הפסד נקי Non-GAAP בסיסי ומדולל למניה של 0.33 דולר ברבעון השני של 2022. הרווח למניה עלה אף הוא על הצפי ב-20 סנט למניה.
תזרים המזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת עמד על 47.6 מיליון דולר, עם תזרים מזומנים חופשי בסך 45.9 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת בסך 14.1 מיליון דולר ותזרים מזומנים חופשי שלילי בסך 19.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2022.
"ברבעון השני אנחנו ממשיכים לראות ביקוש חזק המשקף את המחויבות שלנו לחדשנות בקצב גבוה", אמר המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי, רועי מן. "השקת השלב הראשון של mondayDB מסמנת שינוי משמעותי בפלטפורמה שלנו, שמעתה תציע ללקוחות בורדים בטעינה מהירה יותר, והגרסאות העתידיות יאפשרו גדילה, גמישות ועמידות טובה יותר של הפלטפורמה (scalability) לצד המשך שיפור במהירות. ברבעון הזה, השקנו גם את ה-monday AI assistant ואנו מצפים להזדמנויות רבות בתחום הבינה המלאכותית בעתיד הקרוב."
"ככל שחבילת המוצרים שלנו הולכת ומשתדרגת, ולפלטפורמה שלנו נוספות תכונות ויכולות חדשות, אנו נותנים ערך מוסף רב ללקוחותינו", אמר המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי, ערן זינמן. "ראינו מומנטום משמעותי של monday Sales CRM לאחר ההטמעה אצל הלקוחות . בנוסף, התגובה ל-monday dev בקרב לקוחותינו הייתה חיובית לאחר שהמוצר יצא משלב הבטא. אנו ממשיכים להרגיש ביטחון באסטרטגיית ריבוי המוצרים, המאפשרת לנו לתמוך במגוון רחב יותר של שימושים שונים עבור לקוחות בכל הגדלים ומכל התעשיות העסקיות."
"אנו מעודדים מתוצאות הרבעון השני, שבו הביצועים המוצלחים שלנו הובילו לנתוני שיא רבעוניים בתזרים המזומנים החופשי וברווח התפעולי על בסיס Non-GAAP", אמר אלירן גלזר, סמנכ"ל הכספים של מאנדיי. "אנו ממשיכים לצמוח בצורה יעילה לאורך זמן למרות הסביבה המקרו-כלכלית המאתגרת, ואיתנות התוצאות שלנו לאורך המחצית הראשונה של השנה ומקנה לנו ביטחון להעלות את התחזית שלנו לשנת 2023 כולה."