כאמור ערוץ האינטרנט הוא הפלטפורמה הפופולרית ביותר לפרסום וקידום עסקים וזאת מכיוון שהאינטרנט מהווה חלק מרכזי וחשוב בחיים של כל אחד ואחת מאתנו. כיצד אם כן כדאי לפרסם את העסק שלכם בשנת 2023? איך לבחור חברת קידום המתאימה לכם? ואילו טרנדים עכשוויים מניעים את עולם השיווק הדיגיטלי? על כך ועוד בשורות הבאות.
ראשית – איך לבחור חברה דיגיטלית שתתאים לנו?
בחירת חברה לשיווק דיגיטלי מקצועית ואמינה תהיה הבסיס להצלחה של הקמפיין שלכם. ללא קשר לגודל התקציב שלכם, למטרות הפרסום שלכם ולפלטפורמות בהם תשקיעו – חשוב יהיה לעבוד עם חברת שיווק מקצועית שמבינה היטב מה היא עושה, תדע להפיק לקחים תוך כדי הקמפיין ולשפר את הביצועים בשטח. להלן כמה פרמטרים שיש להתחשב בהם בבחירת חברת פרסום מקצועית כיום:
- תוצאות בשטח – האם החברה מספקת תוצאות בפועל לבעלי עסקים אחרים? בדקו את תיק העבודות של החברה. האם האתרים המקודמים הם לקוחות עבר או חלקם עדיין עובדים עם החברה? האם הביצועים נראים מרשימים? האם מדובר בביטויים עם נפח חיפוש או ביטויי סרק שרק נשמעים טוב? באילו תחומים החברה מקדמת עסקים?
- הסכם עבודה – כל חברת קידום מקצועית תעבוד עם הסכם עבודה מסודר. הסכם הוגן הוא כזה שיעגן סעיפים המגנים על שני הצדדים: חברת הקידום וגם הלקוח. כמו כן הוא כולל את מפרט השירותים שהלקוח מקבל לצד אופן ומועדי התשלום כך שהעבודה תתנהל בשקיפות ונוחות מלאה לכל הצדדים.
- שירות – מה מקבלים במסגרת שירות החברה? כמה קישורים בחודש? כמה מאמרים בחודש? איך שירות הלקוחות של החברה? ועוד.
- המלצות – כדאי יהיה לבחור חברה עם המלצות טובות מאנשי מקצוע בתחומים שונים.
מהם הטרנדים החמים ביותר לשיווק דיגיטלי בשנת 2023?
האינטרנט מציע לנו מגוון רחב של אפשרויות לשיווק ופרסום ואלו טרנדים לשיווק דיגיטלי ב-2023 שאתם בהחלט רוצים להתחשב בהם:
פרסום ממוקד יותר – העובדה כי התחרות הולכת וגדלה כמעט בכל תחום גורמת לכך שקמפיין הפרסום צריך להיות הרבה יותר ממוקד כדי להשיג תוצאות בטווח זמן סביר. זה לא שבלתי אפשרי להתקדם גם בתחומים ובביטויים תחרותיים אולם לרוב זה דורש יותר זמן ויקר יותר. מיקוד קמפיין הפרסום יאפשר להשיג תוצאות מהר יותר ובצורה טובה יותר. זה אומר שבמהלך הקמפיין הממומן שלכם תרצו לבחור ביטויים ארוכים יותר למקד בהם את המודעות שלכם. זה אומר שבמהלך הקידום האורגני תצטרכו לבחור בביטויים בעלי אופי מקומי יותר וכו’.
בינה מלאכותית – אין ספק כי גולת הכותרת של שנת 2023 תהיה הכניסה של בינה מלאכותית לעולם השיווק הדיגיטלי. זה לא שלא ידענו שבשנים האחרונות היא החלה להתפתח אך כיום אנו רואים יותר כלים ותוכנות בבינה מלאכותית שיכולים לעזור לשדרג ולייעל תהליכים. כמובן שאלה לא יכולים להחליף עדיין בני אנוש באופן מלא אך יכולים לחסוך לא מעט בעלויות ולסייע לכם בשדרוג העבודה שלכם.
התאימו את האתר שלכם למובייל – מרבית הגולשים באינטרנט כיום עושים זאת באמצעות המובייל ולכן חשוב מאוד להתאים את האתר שלכם לגלישה במובייל הן ברמת חוויית המשתמש והן עבור הקידום האורגני של האתר שלכם.