מיזוגים ורכישות

אודיוקודס רוכשת את ספקית פתרונות בינה מלאכותית לשיחות

Callverso היא ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית (AI) לשיחות וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית (NLU) בישראל, סוכן הלקוחות הווירטואלי פרוס במוקד השירות של כללית

מערכת ספונסר 15/11/2021 16:30

א+א-

אודיוקודס מדווחת היום כי רכשה את Callverso,ספקית מובילה של פתרונות בינה מלאכותית וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית ל-contact centers, מבלי לציין את סכום הרכישה.

פתרון הסוכן הווירטואלי של Callverso מופעל בהצלחה אצל ספקי שירותי בריאות, שירותי תשתית ושירותים נוספים בישראל, שם הוא ממכן את הפעולה של משימות עסקיות מורכבות במוקדי שירות כגון תזמון תורים רפואיים ותשלומי חשבוניות.

"Callverso היא ספקית ארוכת-שנים של כללית, הפתרונות שלהם נפרסים במוקד השירות שלנו וב-1,600 מרפאות של כללית מזה 8 שנים", ציין מרקו גבאי, מנהל טכנולוגיות שירות ושיווק בכללית, ספקית שירותי הבריאות הגדולה בישראל. "פרסנו את (VICA) בשלבים המוקדמים של מגפת הקורונה על מנת לתאם בדיקות PCR ולספק ללקוחות את תוצאות הבדיקה. VICA אפשרה לנו להתמודד עם הגידול העצום במספר השיחות למוקד השירות שלנו ביעילות, תוך הפחתה דרמטית בעלויות התפעול שלנו". 

רכישה זו מאפשרת לאודיוקודס להוסיף את היכולות יוצאות הדופן של Callverso ב Conversational AI  לפורטפוליו הפתרונות החדשניים למוקדי שירות ושירותי Live CX של אודיוקודס, המכסים כבר כעת קישוריות קולית באיכות גבוהה, פתרונות עבודה מהבית, התקשרות בלחיצת כפתור ושילוב ערוצי קול לצ’אטבוטים".

"הרכישה של Callverso מציבה את אודיוקודס בעמדה חזקה יותר לשרת את השימוש הגובר של שירותי בינה מלאכותית לשיחות במוקדי שירות ", ציין שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "הטכנולוגיה והמומחיות של Callverso בפיתוח ובפריסה של פתרונות בינה מלאכותית לטיפול בשיחות ישלימו ביעילות את היצע ה-Voice.ai הקיים של אודיוקודס ויהוו גורם מרכזי במודרניזציה של תפעול מוקדי שירות".

התמורה עבור עסקה זו תהיה מורכבת ממזומן בתוספת הסדר earn-out המבוסס על השגת יעדי מכירות במהלך 3 השנים הקרובות. בעקבות העסקה, Callverso הפכה להיות חברה בת בבעלות מלאה של אודיוקודס. העסקה נסגרה ב-10 בנובמבר 2021.

  1. מניות בכתבה
  2. אודיוקודס

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה