אייזק דבח, מנכל דלתא גליל<br>קרדיט: יח"צ
אייזק דבח, מנכל דלתא גליל קרדיט: יח"צ

תל אביב, 4 בנובמבר 2021 - דלתא גליל תעשיות בע"מ יצרנית בינלאומית ומשווקת של מוצרי הלבשה ממותגת ויצרנית עבור חברות מובילות של מוצרים לגברים, נשים, ילדים, פנאי והלבשת Activewear, מדווחת היום על תוצאות לרבעון השלישי לשנת 2021.

 

תוצאות רבעון שלישי לשנת 2021

  • המכירות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו ל-501.1 מיליון דולר, עלייה של 31% לעומת 382.9 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.
  • מכירות האונליין באתרי החברה גדלו ב-102% והסתכמו ב-52.4 מיליון דולר.
  • שיעור הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2021 הגיע לרמת שיא רבעונית של 39.6%.
  • שיעור הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2021 עלה ל-%10.6,עלה לרמה דו ספרתית אי פעם, לעומת 8.8% ברבעון השלישי של 2020.
  • הרווח הנקי לפני סעיפים חד פעמיים המיוחס לבעלי המניות ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-34.5 מיליון דולר, שיא של רבעון שלישי המהווה גידול של 76% מ-19.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2020.
  • הרווח המדולל למניה בנטרול סעיפים חד פעמיים ברבעון השלישי של 2021 עלה ל-1.31 דולר, בהשוואה ל-0.77 דולר ברבעון השלישי של 2020.
  • מאזן איתן הכולל 210.8 מיליון דולר במזומנים והון של 609.9 מיליון דולר.
  • החוב הפיננסי נטו הסתכם ל-134.8 מיליון דולר, ירידה של כ-151.6 מיליון דולר בהשוואה ל-30 בספטמבר 2020.
  • דלתא הכריזה על חלוקת דיבידנד של 7.0 מיליון דולר, או 0.274 דולר למניה, שיחולק ב-23 בנובמבר 2021. המועד הקובע יהיה 11 בנובמבר 2021.
  • החברה חתמה על הסכם זכיינות גלובאלי ארוך טווח עם מותג הלבשה תחתונה ובגדי שינה לנשים של Polo Ralph Lauren.

 

אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל, הצהיר: "אנו מרוצים מהביצועים החזקים ברבעון, המייצגים מגמה עקבית של שלושה רבעונים רצופים של שיאי מכירות. הגידול המשמעותי ברווחיות, הונע על ידי צמיחה חזקה במכירות בכל המגזרים, בכל ערוצי השיווק והאזורים הגיאוגרפיים תוך שיפור בתמהיל קווי המוצרים, הלקוחות וערוצי המכירה. כמו כן, הצגנו שיפורים תפעוליים ופיננסיים כתוצאה מצעדי ההתייעלות שנקטנו במהלך 15 החודשים האחרונים שאת הפירות שלהם נראה ביתר שאת בשנה הבאה.

"כחלק מהאסטרטגיה להרחבת הפעילות הממותגת, חתמנו על הסכם זכיינות גלובלי ארוך טווח עם Polo Ralph Lauren בקטגוריית מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי שינה לנשים ואנו נרגשים לעבוד עם מותג אייקוני בינלאומי זה. שותפות זו מהווה נדבך משמעותי נוסף לפורטפוליו הזיכיונות שלנו, וצעד משמעותי במיקוד אסטרטגיית הצמיחה ושיתוף הפעולה עם מותגים גלובליים מובילים כגון: Adidas ו-Wolfrod."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש