פריון נטוורק הדואלית, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021, שהסתיים ב-30 בספטמבר.
הכנסותיה של פריון ברבעון השלישי גדלו ב-45% לעומת הרבעון המקביל של 121 מיליון דולר. זאת לעומת תחזית ממוצעת בוול-סטריט להכנסות של 109 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 82% בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות.
ההכנסות מפתרונות וידאו וטלוויזיות חכמות זינקו ב-245% לשיא של 14 מיליון דולר. פריון נהנתה במהלך הרבעון מגידול של 30% בהכנסה הממוצעת לקמפיין לצד גידול של 12% במספר הלקוחות החדשים.
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-14%, בעיקר כתוצאה מגידול במספר החיפושים בבינג ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון השלישי גדל מספר החיפושים היומי הממוצע בכ-15% לעומת הרבעון המקביל והגיע ל-14.7 מיליון חיפושים ממומנים ביום
הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-90% והסתכם ב-40 סנט. התחזית הממוצעת בוול-סטריט עמדה על רווח של 17 סנט למניה והצפי הגבוה עמד על 20 סנט.
קופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר גדלה בסוף הרבעון ל-156.2 מיליון דולר, ללא חוב, אשר שימשה את החברה לרכישת וידאזו תמורת עד 93.5, מתוכם שולמו 35 מיליון דולר עם סגירת העסקה. יתרת הסכום תשולם עד סוף 2023 בכפוף לעמידה ביעדים
התחזית המעודכנת ל-2021: הכנסות של 455-465 מיליון דולר
בהתבסס על תוצאות הרבעון השלישי, התנופה בפעילויותיה והנראות העסקית המשופרת, העלתה פריון את תחזיותיה ל-2021 ו-2022. הכנסות החברה צפויות להסתכם ב-455-465 מיליון דולר ב-2021, המשקפות צמיחה שנתית של כ-40%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בכ-83% ולהסתכם ב-59-61 מיליון דולר.
התחזית המעודכנת ל-2022: הכנסות של 580-600 מיליון דולר
את 2022 צופה החברה לסיים עם הכנסות של 580-600 מיליון דולר, המשקפות צמיחה של כ-28%. ה-EBITDA המתואם צפוי לגדול בשיעור דומה ולהסתכם ב-75-78 מיליון דולר.
מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל התייחס לתוצאות : "הכנסות פעילות הפרסום בתשעת החודשים הראשונים של השנה הגיעו ליותר מ-165 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 149 מיליון דולר בסגמנט זה בכל 2020.
הביקוש הגדל לפרסום בווידאו הוביל אותנו לרכישת וידאזו, המספקת פלטפורמת וידאו לאתרי תוכן. שילוב פתרונות הווידאו המוכחים שלנו עם נגן הווידאו הייחודי של וידאזו מאפשר לנו להציע פתרון וידאו מקצה לקצה המגדיל את יעילות הפרסום ועונה על צרכי אתרי התוכן לפתרונות וידאו פשוטים וגמישים״