קרדיט: נקסטפרם

נקסטפרם חתמה על הסכם הפצה בארה”ב לנוגד החמצון של החברה

STAUBER, חברת הפצת רכיבי תזונה מהגדולות בארה"ב תשווק ותפיץ את Astaferm באבקה או בקפליות; החברה נערכת לקבלת הזמנות ראשונות בימים אלה

מערכת ספונסר 20/10/2021 11:35

א+א-

חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות, המפתחת את ProteVin, תחליף חלבון טבעוני ללא הנדסה גנטית ורכיבי תזונה מבוססי שמרים, הודיעה היום כי התקשרה בהסכם שיתוף פעולה עם STAUBER, חברת הפצת רכיבי תזונה מהגדולות בארה"ב.

 

על פי ההסכם,  STAUBER תשווק ותפיץ את Astaferm, נוגד החמצון שפיתחה החברה, המבוסס על אסטקסנטין. מדוברב נוגד החמצון היחיד מסוגו בשוק המופק משמרים ללא הנדסה גנטית וללא טעם וריח.

 

STAUBER, המדורגת כיום במקום הראשון בביצועים בקרב מפיצי רכיבי תזונה בארה"ב, היא בין חברות ההפצה הגדולות בשוק האמריקאי בתחום רכיבי תזונה, מזון, משקאות וחטיפי בריאות, פתרונות תזונה בתצורת סוכריות גומי, מזון בע"ח, ועוד.

 

במסגרת ההסכם, שנחתם אחרי תהליך בדיקת איכות שנמשך כ- 12 חודשים, STAUBER תשווק ותפיץ ללקוחותיה את Astaferm כחומר גלם, הן כאבקה מסיסת מים למשקאות, מזון וצורות מתן נוספות והן כשמן לקפליות רכות. ההסכם אינו כולל בלעדיות הדדית. החברה נערכת לקבלת הזמנות ראשונות מהמפיץ.

 

מוניקה מיצ’ל, סמנכ"ל שיווק ומכירות מותגים אסטרטגיים, מסרה: "Astaferm הוא נוגד חמצון חזק ויוצא דופן באיכותו וחדשנותו, המגובה בטכנולוגיה המבדלת אותו בשונה מהיצע האסטקסנטין הגנרי כיום. תכונות אלה מאפשרות לשלב את המוצר בתצורותיו השונות במגוון מוצרים ויישומים חדשניים עבור מגוון רחב של לקוחותינו."

 

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, מסר: "הסכם זה מהווה ציון דרך משמעותי בהרחבת התשתית המכירתית שתוביל לביסוס נתח השוק של נוגד החמצון שלנו בשוק תוספי התזונה בארה"ב ובמימוש תכניתנו להפוך לשחקן דומיננטי ומוביל בתחום האסטקסנטין, אשר כיום מופק בעיקר מאצות המאופיינות בריח וטעם דגי.

 

אנו מאמינים שעבודתנו המשותפת עם STAUBER תחזק את המותג Astaferm בשוק האמריקאי ותאיץ את הצמיחה במכירותיו בכל הקטגוריות בשוק המבוססות על אבקה מסיסת מים ושמן לקפליות רכות.

 

במקביל, אנו ממשיכים לפעול באופן ישיר להשקות נוספות של Astaferm בצורת מתן של סוכריות גומי בטעמים עם מותגי פרימיום בארה"ב ובקנדה, כולל השתתפות בתערוכות מזון מובילות בעולם, ולראשונה מזה שנה וחצי, בתערוכת SupplySide West המתקיימת בשבוע הבא בלאס וגאס."

 

Astaferm מאושר לשיווק בארה"ב ובקנדה ונמצא בשלבי השקה ומכירות ראשונות בשווקים אלה בצורת צריכה של סוכריות גומי על ידי מותגי תוספי תזונה, כדוגמת Carlson Labs ו- Purity Products. החברה מצויה בדיאלוג עם שחקנים נוספים בשוק תוספי התזונה כולל שחקנים המתמקדים בהשקת תוספי תזונה ברשתות קמעונאיות גדולות בארה"ב.

  1. מניות בכתבה
  2. נקסטפרם

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה