חברת אמנת ניהול ומערכות פרסמה היום את דוחותיה הכספיים למחצית הראשונה של שנת 2021 ומדווחת על הכנסות שהסתכמו בכ- 187 מיליון ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ- 159 מיליון ש"ח בתקופה מקבילה בשנת 2020, עליה של כ- 17.4% .

 

בתקופה זו הקבוצה העניקה שירותי ייעוץ ולוגיסטיקה שעלו מתוך דרישות וצרכי לקוחות בקשר למגפת הקורונה, הקשורים במאפייני התקופה, כגון: שירותים למערכות הבריאות. הפרויקטים אותם מבצעת החברה הניבו הזמנות חדשות והארכת חוזים בתקופת הדוח ולפיכך קוזזה ההשפעה השלילית של דחיית הזמנות, צמצום פעילות ומיעוט מכרזים, בין היתר בשל הקורונה.

 

הרווח הגולמי של אמנת במחצית הראשונה של שנת 2021 השנה הסתכם בכ- 12.5 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח גולמי של כ- 11.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 11.6%. הרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם במחצית הסתכם בכ- 3 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח של כ- 2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, עליה של כ- 43.4%.

 

צבר ההזמנות של החברה לסוף המחצית הראשונה עומד על כ- 311 מיליון ש"ח, הצבר שפורסם לסוף 2020 עמד על כ- 352 מיליון ש"ח. ההון העצמי של אמנת בסוף התקופה הסתכם בכ- 113 מיליון ש"ח, המהווים כ- 55% מסך המאזן.

 

לאור מדניות חלוקת דיבידנד לשנים 2021 ו-2022, לפיה תחלק החברה דיבידנד מדי חצי שנה בהיקף שלא יפחת מ- 75% מהרווח לתקופה המיוחס לבעלים של חברת האם, הוחלט לחלק דיבידנד בסך 5 מיליון ש"ח ולהמשיך רכש מניות החברה.

 

אברהם אסף – יו"ר קבוצת אמנת: "קבוצת אמנת מוכיחה גם בתקופה אתגרית זו את יכולותיה לפעול בהצלחה, את גישתה הניהולית המוכחת, את היתרונות במגוון שירותיה ואת גמישותה להיערך למצבים משתנים, כל זאת תוך מיקוד מיטבי בפעילויות הליבה. במקביל, הודות למצבה הפיננסי, הכישורים המגוונים של צוותיה, יתרות המזומנים שלה ומעמדה בשוק הפיננסי.

 

החברה פועלת בשטחים מבוקשים וחדשניים במהלך מואץ לאיתור הזדמנויות עסקיות וגורמי צמיחה, תוך התמקדות בפרויקטים רב שנתיים: צבר הזמנות גבוה, פעילות אינטנסיבית לקידום נושאים ופרויקטים בתחומים מבוקשים עם פוטנציאל צמיחה ותמורה, יכולת מקצועית מגוונת, פריסה, הערכה והבסיס הפיננסי הכלכלי העומד לרשות הקבוצה – מאפשרים לשמור על יכולותיה המקצועיות, להשיג תוצאות חיוביות, לפעול לצמיחה מואצת, לקדם נושאים עם רווחיות צפויה ולהיות ערוכה לשינויים בלתי צפויים בסביבה העסקית.

 

הדבר בא לידי ביטוי בולט בתקופת משבר הקורונה, בו החברה השתלבה במתן פתרונות לנושאים שוטפים יחד עם נושאים אופייניים נדרשים למשבר ומציגה תוצאות בהן הפרמטרים עולים בעשרות אחוזים על אלה של אשתקד.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש