רן עמיר, מנכ"ל קנאשור<br>קרדיט: גולי כהן
רן עמיר, מנכ"ל קנאשור קרדיט: גולי כהן

קנאשור, העוסקת בגידול, הפצה ומו"פ של מוצרי קנאביס רפואי, פרסמה את דו"חות המחצית הראשונה של שנת 2021. ההכנסות במחצית הסתכמו בכ-13.1 מיליון שקל, גידול בשיעור של כ- 301% לעומת החציון הקודם. הכנסות הרבעון השני הסתכמו בכ-9.8 מיליון שקל לעומת כ-3.3 מיליון שקל ברבעון הראשון.

 

במחצית הראשונה חלה עלייה משמעותית במכירות החברה שרשמו גידול של כ-12.8 מיליון שקל לעומת המכירות בתקופה המקבילה אשתקד, בה השיקה החברה את מוצריה לראשונה. הגידול נובע מהתבססות המותג "קנאשור" בשוק, וכן גידול בהכנסות משירותי ייצור משנה שהחברה מעניקה לחברות נוספות בתחום.

 

ההפסד התפעולי המתואם במחצית הסתכם בכ- 5.9 מיליון שקל, רובו ברבעון הראשון ומיעוט ברבעון השני. ההפסד התפעולי המתואם ברבעון השני של 2021 הסתכם בכמיליון שקל לעומת הפסד של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021.

 

החברה צופה הכנסות של כ-34 מיליון שקל בשנת 2021 כולה, וכן מעבר ל EBITDA חיובי במהלך שנת 2022.

 

רן עמיר, מנכ"ל קנאשור: "הרבעון השני היה רבעון שיא עבורנו מבחינת המכירות, כאשר שילשנו את המכירות לעומת הרבעון הראשון, בהתאם לציפיותינו המוקדמות, ובדרך ליעד שהצבנו – מכירות של כ-34 מיליון שקל בשנת 2021.

 

צירפנו מספר שחקנים מובילים בענף הקנאביס הישראלי, כגון קנדוק, בטר וקנערבה, לרשימת לקוחות הייצור שלנו, עדות לעוצמת המפעל שהקמנו, כאשר אנו מאמינים שאליהם יצטרפו לקוחות נוספים.

 

מוצרי החברה נמכרים כיום במעל ל-160 בתי מרקחת, ביניהם רשת Be שהצטרפה לאחרונה, כאשר מוצרי החברה הייחודיים, ביניהם זן הפרויד שמגודל במתקן שלנו, וניוטון המיובא, זוכים לביקוש גבוה. אני סמוך ובטוח שהייחודית של החברה, שרשרת ערך מלאה, הכוללת גידול, ייצור וייבוא קנאביס, הפצה בכלל וישירות לבית המטופל, ימשיכו לבדל את החברה בתחום המתפתח של הקנביס בישראל ובעולם".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש