חברת ברימאג, יבואנית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים ומערכות מזגנים מסחריות, מדווחת היום על תוצאותיה לרבעון השני של השנה ולמחצית הראשונה, אותם היא מסכמת עם עליה בהכנסות וברווחים.
ההכנסות ממכירות וממתן שירותים ברבעון הסתכמו בכ-120.6 מיליון ש"ח, גידול של כ-5.5% לעומת כ-114.2 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממכירות וממתן שירותים במחצית הראשונה עמדו על כ-255.9 גידול של כ-14.5% לעומת 223.5 בתקופה המקבילה. בתחום המוצרים הביתיים חל גידול של כ-34.4 מיליון ש"ח ובתחום המערכות המסחריות חל קיטון בסך של כ-2 מיליון ש"ח.
הרווח הגולמי הסתכם לכ-35.5 מיליון ש"ח (כ- 29.4% מהמכירות), גידול של כ-26.4% לעומת כ- 28 מיליון ש"ח (כ-24.6% מהמכירות) ברבעון המקביל. הרווח הגולמי במחצית הראשונה הסתכם לכ-81 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-53.8 בתקופה המקבילה, גידול של כ-50.6%. הגידול נובע בעיקרו מהעלייה במחזור המכירות בתחום המוצרים הביתיים וכן כתוצאה מפעולות שהחברה נקטה במסגרת ההתמודדות עם השפעות נגיף הקורונה.
הוצאות המכירה של החברה הגיעו ברבעון השני ל- 16.2 מיליון ש"ח לעומת 12.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. במחצית הראשונה הסתכמו הוצאות המכירה לכ-33.8 מיליון ש"ח בהשוואה לסך של כ-27.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע מגידול בשכר עבודה ונלוות בסך של כ-2.7 מיליון ש"ח, מגידול בהוצאות פרסום וקידום מכירות ועמלות מכירה, נטו, בסך של כ-2.2 מיליון ש"ח ומגידול בהובלה ללקוחות בסך של כ-1.1 מיליון ש"ח.
הרווח הנקי עמד על כ-13.1 מיליון ש"ח לעומת כ-9.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל. גידול של כ-37.9%. הרווח הנקי במחצית הראשונה הסתכם לסך של כ-29.4 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-9.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-207.8%.
ההון העצמי של החברה בסוף הרבעון הסתכם בכ-213.4 מיליון ש"ח לעומת 223.6 מיליון ש"ח בסיומה של 2020. ההון העצמי הושפע מדיבידנד שהוכרז וטרם שולם בסך של כ-40 מיליון ש"ח, ומנגד, הרווח הכולל לתקופה בסך של כ-29.8 מיליון ש"ח.