רמי לוי קרדיט: יחצ

דוחות כספיים

הרווח הנקי של רמי לוי זינק ל 61 מיליון שקלים ברבעון השני

ההכנסות צמחו ל 1.59 מיליארד שקלים המציגים שיא ברווח התפעולי של 5.73%

חדשות ספונסר 19/08/2021 09:34

א+א-

רשת רמי לוי שיווק השקמה, דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2021, המלמדות על צמיחה בהכנסות, שיא ברווחיות התפעולית הרבעונית בעשור האחרון ועלייה חדה ברווחים.

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אנו מסכמים את הרבעון השני של השנה עם צמיחה בהכנסות ועלייה חדה ברווחים של קבוצת רמי לוי, תוך הקפדה על האסטרטגיה שאנחנו מקדמים מיום פתיחת הרשת – להציע את סל המוצרים הזול ביותר ללקוח ולא על חשבון איכות ושירות. ברבעון זה הצגנו שיא ברווחיות התפעולית הרבעונית במהלך העשור האחרון - הודות לשיפור בתנאי הסחר ויעילות המרכז הלוגיסטי במודיעין, לצד שמירה על היקף הוצאות תפעוליות מצומצם. לאור האתגרים שמציבה הקורונה בפני הציבור, הביטחון התזונתי שמעניקה רשת קמעונאית באמצעות אספקה יציבה וללא מחסורים היא חשובה ביותר. אנחנו פועלים בכדי למנוע עליות מחירים למרות בעיות ההובלה הימית עימם מתמודד השוק כולו, ובכדי שהעלויות לא יתגלגלו אל הלקוחות. המדינה חייבת לנסות ולפתוח את הפקק הימי ולסייע לקמעונאים בעולמות הסחר. אני מודה לכל עובדי החברה ולמנהליה וכן בראש ובראשונה ללקוחותינו הנאמנים, אני מאחל לכולם בריאות שלמה, חג שמח ושנה טובה".

ההכנסות של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השני של שנת 2021 צמחו בכ-4.3% לכ-1.59 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.52 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות נבעה מפתיחת שלושה סניפים חדשים בחיפה, בקריית גת ואור עקיבא, מעלייה קלה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-0.1% ולמרות שבשנה זו חג הפסח חל ברבעון הראשון, בעוד שאשתקד חג הפסח חל ברבעון השני.

 

הרווח הגולמי ברבעון השני של שנת 2021 עלה בכ-11% לכ-383 מיליון שקל, בהשוואה לכ-345 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה מהצמיחה האמורה בהיקפי הפעילות. הגידול נובע מהשיפור בתנאי הסחר, הרחבת מספר הספקים הנעזרים במרכז הלוגיסטי, המותג הפרטי ורווחיות החברות הבנות.

הרווח התפעולי של רמי לוי ברבעון השני של שנת 2021 עלה בכ-46% לכ-91.1 מיליון שקל, בהשוואה לכ-62.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני של שנת 2021 עלה בחדות לכ-5.73%, בהשוואה לכ-4.27% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-4.08% ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בשיעור הרווח התפעולי נבעה מהגידול האמור ברווחיות הגולמית, לצד שיפור בשיעור הוצאות התפעול. שיעור הרווח התפעולי לפני יישום תקן IFRS16 ברבעון עלה לכ-5.18%, בהשוואה לכ-3.74% ברבעון הקודם ובהשוואה לכ-3.20% ברבעון המקביל אשתקד.

 

בשורה התחתונה, הרווח הנקי של רשת רמי לוי שיווק השקמה ברבעון השני של שנת 2021 זינק בכ-69% לכ-60.8 מיליון שקל, בהשוואה לכ-36 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח הנקי נבעה, כאמור, בעיקר מתרומת השיפור בתנאי הסחר מול הספקים ומהתייעלות המרלו"ג.

 

ה-EBITDA ברבעון השני של שנת 2021 עלה בכ-27% לכ-154 מיליון שקל (כ-9.7% מההכנסות), לעומת כ-121 מיליון שקל (כ-8.0% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה