דוחות כספיים

פרטנר מסכמת רבעון עם עליה של 28% ברווח הנקי

ההכנסה הממוצעת למנוי סלולר ירדה בכ- 6%; המגזר הקווי ממשיך להתחזק עם תוספת של 18 אלף מנויי סיבים ו-10 אלפים מנויי טלוויזיה

חדשות ספונסר 18/08/2021 13:48

א+א-

פרטנר מדווחת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2021. הרווח נקי הסתכם ב-9 מיליון ש"ח, עלייה של 28% בהשוואה ל- 7 מיליון ₪ ברבעון המקביל. סך ההכנסות הסתכמו ב-840 מיליון ₪, עלייה של 9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, וסך ההכנסות הגבוה ביותר מאז רבעון שלישי של 2016

 

הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU): 48 ₪, ללא שינוי מהרבעון הראשון של 2021, וירידה של 6% בהשוואה לרבעון המקביל.

 

בסיס מנויי סלולר: כ- 2.97 מיליון מנויים נכון לסוף הרבעון, עלייה של 67 אלף מנויים ברבעון ו-262 אלף מנויים בשנה.

 

בסיס מנויי סיבים אופטיים: נכון להיום (18.8), יותר מ-180 אלף משקי בית מנויים לסיבים של פרטנר. 173 אלף מנויים נכון לסוף הרבעון השני (30.6), עלייה של 72 אלף מנויים מרבעון שני 2020.

 

משקי בית בבניינים מחוברים לתשתית הסיבים האופטיים: 600 אלף משקי בית נכון להיום (18.8), ו-571 אלף נכון לסוף הרבעון, עלייה של 175 אלף מרבעון שני 2020 ועלייה של 57 אלף ברבעון

 

בסיס מנויי אינטרנט מבוסס תשתית: 354 אלף מנויים נכון לסוף הרבעון, עלייה של 59 אלף מנויים מרבעון שני 2020 ועליה של 15 אלף מנויים ברבעון

 

בסיס מנויי טלוויזיה: עלייה של 10 אלפים מנויים שנוספו ברבעון השני, בנטרול השפעת מחיקה* של מנויים שהצטרפו לחברה בתקופות שונות ואשר נשארו בתקופות התנסות של מעל שישה חודשים ללא חיוב וללא שימוש. כולל השפעת המחיקה, המצבת המדווחת ירדה ב- 11 אלף ברבעון והסתכמה ב-223 אלף מנויים, עלייה של 8 אלף מנויים מהרבעון המקביל.

 

אבי צבי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "ברבעון השני המשיכה פרטנר להוביל את שוק התקשורת הישראלי בחדשנות ובצמיחת הפעילות העסקית תוך שמירה על רווחיות גם בתקופה בה עדיין מורגשת השפעת הקורונה. במקביל לבניית האסטרטגיה והמבנה החדש של פרטנר, התחלנו כבר במהלכים שנועדו לקדם עוד יותר את המובילות של פרטנר בשירות ללקוח, ולהגדיל את הרווחיות בקווי המוצר ובמגזרי הפעילות של החברה"

  1. מניות בכתבה
  2. פרטנר

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה