חברת נייס הדואלית מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון השני של 2021, בו הכתה את ציפיות האנליסטים הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווח. בנוסף, החברה מעלה תחזיות להמשך השנה בשני הפרמטרים.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2021 גדלו ל- 458.9 מיליון דולר, גידול של 16% לעומת 395.1 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. על פי הציפיות בשוק ההון ההכנסות החזויות עמדו על כ-450 מיליון דולר.
הרווח הגולמי גדל ל- 331.5 מיליון דולר לעומת 280.5 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי הסתכם ב- 72.2% לעומת 71.0% ברבעון המקביל. הרווח הנקי גדל ב-16% ל- 104.3 מיליון דולר לעומת 89.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. שיעור הרווח הנקי הסתכם ב-22.7% לעומת 22.7% ברבעון השני של 2020.
הרווח למניה בדילול מלא ברבעון השני גדל ב- 14.6% ל- 1.57 דולר לעומת 1.37 דולר ברבעון מקביל אשתקד. על פי תחזיות השוק הרווח המצופה למניה עמד על 1.51 דולר למניה.
עם פרסום הדוחות, הודיעה נייס כי תחזיותיה לרבעון השלישי ולשנה כולה עולות בעקבות התוצאות החזקות ברבעון הנוכחי. ההכנסות ברבעון השלישי צפויות להסתכם בטווח של 460-470 מיליון דולר והרווח למניה ברבעון צפוי לעמוד על 1.51-1.61 דולר למניה.
החברה מעלה גם את תחזית ההכנסות לשנת 2021 כולה, שצפויה להיות בטווח של 1.835 מיליארד דולר ועד 1.855 מיליארד דולר, גבוה מהתחזית אותה סיפקה ברבעון הקודם שהיתה בטווח של 1.8-1.82 מיליארד דולר.
את תחזית הרווח למניה בדילול מלא לשנה כולה מעלה החברה לטווח של 6.26-6.46 דולר, גבוה משמעותית מהתחזית שפרסמה ברבעון הקודם לאחר הדוחות, שהיתה בטווח של 6.19-6.43 דולר למניה.
"אנו שמחים מאד לסכם את הרבעון השני של השנה עם צמיחה מואצת של 16% בהכנסות. זוהי תוצאה של השילוב בין צמיחה משמעותית בענן והעובדה שהכנסות מענן מהוות יותר מ-50% מסך ההכנסות של החברה.", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "התוצאות החזקות בכל המדדים הפיננסיים ברבעון השני נובעות מביצועים מצוינים בענן, בדיגיטל וב- AI, הצלחה של CXone בארגונים גדולים וצמיחה מהירה בשוק הבינלאומי."
עילם המשיך, "במקביל להאצה של המעבר לענן בשוק שלנו, אנו פועלים גם להתרחבות לתחום חווית הלקוח הדיגיטלית (Digital CX) המהווה הזדמנות משמעותית נוספת לנייס. בזכות ההשקעות שלנו בתחום ה-Digital CX, הן אורגנית והן באמצעות רכישות במהלך 18 החודשים האחרונים, הפכנו את CXone לפלטפורמה דיגיטלית מלאה עם מערך פתרונות ייחודי, הכולל יותר מ–35 ערוצים דיגיטליים, שנותן מענה בכל נקודות הממשק עם הלקוחות. הטרנספורמציה הדיגיטלית נמצאת עדיין בשלבים מוקדמים, וכמובילי שוק, אנו מאמינים שנצליח בתחום הדיגיטל כפי שעשינו בתחום הענן."