דוחות כספיים

פריון עוקפת את התחזיות: הכנסות הרבעון השני גדלו ב-82% ל-109.7 מיליון דולר

ה-EBITDA המתואם זינק ב-479% ל-14.3 מיליון דולר; החברה ומספקת תחזית ל-2022 עם הכנסות של יותר מ-500 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של יותר מ-60 מיליון דולר

פולי טל 03/08/2021 14:08

א+א- 3

פריון נטוורק הדואלית המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2021, שהסתיים ב-30 ביוני.

 

הכנסות החברה ברבעון השני גדלו ב-82% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-109.7 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 211% (או 134% על בסיס פרופורמה) בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות, ומגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות. פריון נהנתה במהלך הרבעון מגידול של 58% בהוצאה הממוצעת לקמפיין לצד גידול של 67% במספר הלקוחות.

 

ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-24%, בעיקר כתוצאה מגידול במספר החיפושים במנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון השני גדל מספר החיפושים היומי הממוצע בכ-30% לעומת הרבעון המקביל והגיע ל-16.9 מיליון חיפושים ביום. בנוסף, במהלך הרבעון נוספו 28 אתרי תוכן לרשימת האתרים שפריון פעילה בהם.

 

בשורה התחתונה, גדל הרווח הנקי ברבעון ב-416% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-7.1 מיליון דולר. מדובר על רווח של 19 סנט למניה, לעומת הפסד של 8 סנט ברבעון המקביל. החברה ערפה את התחזיות הממוצעות בוול-סטריט שהעריכו רווח של 18 סנט למניה.

 

ה-EBITDA המתואם ברבעון השני גדל ב-479% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-14.3 מיליון דולר, כ-13% מההכנסות. זאת, לעומת 4.1% מההכנסות ברבעון המקביל.

 

תזרים המזומנים התפעולי של פריון גדל ל-14.6 מיליון דולר, לעומת תזרים של 0.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. קופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר גדלה בסוף הרבעון ל-141.2 מיליון דולר, ללא חוב.

 

עם פרסום הדוחות עדכנה החברה את תחזיותיה לשנת 2022, בה היא צופה הכנסות של כ490-520 מיליון דולר, וEBITDA מתואם שצפוי להסתכם ב-59-62 מיליון דולר.

 

בנוגע ל-2021, עדכנה החברה את תחזיותיה המוגבהות לצמיחה של כ-28% בהכנסות ל-415-430 מיליון דולר, וגידול של כ-54% ב-EBITDA המתואם ל-50-51 מיליון דולר. שיעור ה-EBITDA המתואם מסך ההכנסות בניכוי עלויות הטראפיק צפוי לגדול לכ-30% השנה וב-2022.

 

מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "תוצאות הרבעון שחלף הן שלב נוסף במימוש התוכנית האסטרטגית והשגת היעדים שהצבנו לשלוש שנים – שנה לפני המועד המתוכנן. בהתבסס על הצמיחה החזקה בפעילויותינו, הגידול המשמעותי בממוצע תקציבי הפרסום לקמפיינים לצד הגידול במספר הלקוחות החדשים,  אנו מעדכנים את התחזית המשופרת ל-2021 ומספקים תחזית ל-2022. פריון צופה הכנסות של 415-430 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 50-51 מיליון דולר ב-2021. ב-2022 אנו צופים הכנסות של 490-520 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 59-62 מיליון דולר".

 

גרסטל הוסיף: "לפני שלוש שנים יזמנו מהלך קפדני להפחתת הוצאות וסילוק החוב שרבץ על החברה. במקביל, התמקדנו במינוף הטכנולוגיות שלנו ושימוש בכלי בינה מלאכותית ליצירת יכולות פרסום בעלות יתרון תחרותי, שאפשרו לנו להציב יעדי צמיחה אגרסיביים לשלוש השנים הבאות. כעת, אנו מתקדמים בקצב מהיר להשגת יעדי ההכנסות וה-EBITDA שנה מוקדם מהצפוי. פריון הוכיחה את יכולתה בהשגת צמיחה לצד רווחיות ועמידה ביעדים".

3 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    עכשיו תקין

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    דובי 03/08/2021 14:26

  2. 2
    קישור לא עובד |14|

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    bosof 03/08/2021 14:18

  3. 3
    וואו.. דוח פגז!! מעל הצפי... כולל תחזית

    של צמיחה להמשך השנה ושנה הבאה ברכות למחזיקים
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    YF9297 03/08/2021 14:10