רון רוטר, מנכל קבוצת קסטרו-הודיס קרדיט: אביב חופי

דוחות כספיים

קסטרו-הודיס מסכמת רבעון עם עליה של 94% בהכנסות מגזר האופנה

בארבעת הרבעונים האחרונים רשמה הקבוצה רווח נקי מצטבר של כ-90 מיליון ש"ח; הרווח התפעולי הסתכם ב-26 מיליון ש"ח לעומת הפסד תפעולי של 83 מיליון ש"ח בשנה שעברה

חדשות ספונסר 26/05/2021 12:12

א+א- 1

קבוצת קסטרו-הודיס מציגה היום את תוצאותיה ברבעון הראשון לשנת 2021 למרות תקופת הסגר הממושכת במהלכו. הקבוצה מפעילה תוכניות התייעלות בשנתיים האחרונות שכללו שינויים ארגוניים ואסטרטגיים וכעת היא מצליחה להציג שיפור במדדי הרווח ובשיעורי הרווחיות.

 

הכנסות הקבוצה ברבעון הראשון עמדו על כ-263 מיליון ש"ח לעומת כ-284.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות הושפעה מהסגר שהוטל מתחילת הרבעון ועד ה-21.2.2021, תקופת סגר ארוכה יותר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

 

המכירות בחנויות הזהות של הקבוצה צמחו בשיעור של 72.7% לכ- 141 מיליון ש"ח לעומת הרבעון המקביל שהסתכם בכ-81.7 מיליון ש"ח בלבד, כאשר מגזר ההלבשה צמח בשיעור של 94.1%, מגזר אביזרי האופנה צמח בשיעור של 36.4% ומגזר הקוסמטיקה צמח בשיעור של 19%. מכירות הקבוצה באונליין זינקו במהלך הרבעון ב-550% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

 

הרווח הגולמי ברבעון שמר על יציבות והסתכם בכ-150.3מיליון ש"ח (57.2% מהמחזור) בדומה לרווח הגולמי ברבעון המקביל (53% מהמחזור) וזאת על אף הפגיעה בהכנסות כתוצאה מסגירת הפעילות לתקופה ארוכה.

 

הרווח הנקי של הקבוצה הגיע לכ-15.1 מיליון ש"ח, שיפור ניכר לעומת הפסד של כ-87.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל בשנת 2020. נכון למועד פרסום הדוח מונה רשת חנויות הקבוצה 379 חנויות ודוכנים בישראל, כמו גם 28 חנויות ודוכנים בחו"ל.

 

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "קבוצת קסטרו-הודיס מסכמת את הרבעון הראשון של השנה עם המשך במומנטום החיובי, עם פיתוח המותגים הקיימים והמשך עבודה על מנועי צמיחה חדשים לחברה.

 

התוצאות המצוינות ברבעון משקפות את הצלחת האסטרטגיה שבה נקטה הקבוצה לאורך השנים האחרונות אשר התמקדה בשיפור הצעת הערך ללקוח, לצד ייעול המבנה התפעולי של החברה והתאמת פריסת החנויות לביקושים, תוך השקעה מאסיבית בריענון ושיפוץ חנויות קיימות. במקביל הקבוצה שוקדת בכל העת על פיתוח זרוע איקום משמעותית לכל מותגי הקבוצה.

 

הקבוצה רושמת גידולים במכירות בחנויות הזהות בשלושת מגזרי הפעילות בישראל וכן מציגה מאזן עם עודף מזומן על חוב של כ-82 מיליון ש"ח, דבר המעיד על חוסנה הפיננסי ויכולתה של הקבוצה להשקיע בפיתוח מנועי צמיחה נוספים.

 

במהלך הרבעון השקנו את קונספט החנויות החדש של אורבניקה בגודל של 300-500 מ"ר לצד המשך פריסת חנויות אורבניקה בפורמט הגדול. אנו ממשיכים בפריסת החנויות הארצית של מותג האיפור קיקו מילאנו עם פתיחת חנויות בנתיבות ובגרנד בב"ש והיד עוד נטויה. כמו כן, בשנה הקרובה מתוכננת פתיחה של כ-10,000 מ"ר של חנויות הקבוצה ברחבי הארץ.

 

כמו כן, השקנו את האתר האינטרנט החדש של קרולינה למקה, ואנו מתכננים להשיק את מותג הלבשת הבית ’קסטרו הום’ במהלך הרבעון השלישי של השנה עם מיקומים אסטרטגיים בפריסה ארצית רחבה ולהקים אתר אינטרנט מכירתי".

 

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    חזקקק

    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    eladiko 26/05/2021 14:10