גלעד גליק, מנכל איתמר מדיקל קרדיט: יח"צ

דוחות כספיים

איתמר מדיקל: הכנסות הרבעון הראשון גדלו ב-43% ל-12 מיליון דולר

ההפסד הנקי הסתכם ב-5.5 מיליון דולר בהשוואה ל-2 מיליון דולר ברבעון המקביל; מכירות WatchPAT בארה"ב גדלו ב-38% ל-8.4 מיליון דולר

חדשות ספונסר 19/05/2021 12:12

א+א-

איתמר מדיקל הדואלית מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2021 עם הכנסות של 12 מיליון דולר, גידול של 43% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, ועם העמקה של ההפסד מ-2 מיליון דולר ל-5.5 מיליון דולר.

 

"אנחנו שבעי רצון לראות כי המומנטום מהמחצית השנייה של 2020 המשיך גם בשנה החדשה, ואיפשר לנו להשיג הכנסות שיא לרבעון ראשון. עסקי הליבה שלנו בתחום השינה בארה"ב היוו שוב מנוע צמיחה עיקרי לאור מגמת האימוץ המתמשכת של טיפול רפואי ביתי ובנוסף, בדיקות השינה שלנו בתחום של חולים קרדיולוגיים, הגיעו לשיא של כל הזמנים", ציין נשיא ומנכ"ל איתמר מדיקל, גלעד גליק.

 

"בסך הכל, הביקוש ל-WatchPAT מתגבר בכל העולם, דבר המשקף קבלה חיובית של הפרדיגמה שלנו של שינוי טכנולוגי. גם כאשר מגבלות הקורונה מתחילות להיות מוסרות, ומאפשרות לבדיקות במעבדות השינה לחזור, המכירות שלנו נותרו חזקות".

 

"לאיתמר יש מספר קטליזטורים מרגשים וחשוב מכך, חיזקנו משמעותית את המאזן שלנו במטרה לממש יוזמות אלה. הצוות שלנו נותר ממוקד בהגדלת נתח השוק הגלובלי, קידום פורטפוליו המוצרים שלנו וחיפוש אחר הזדמנויות נוספות לצמיחה לא אורגנית", סיכם גלעד גליק.

 

הגידול במכירות ה-WatchPAT בארה"ב והגידול של כלל המכירות ביפן ובאירופה תרמו לעליה בהכנסות שכאמור הסתכמו ב-12 מיליון דולר. הכנסות ה-WatchPAT ברבעון הראשון גדלו ב-33% ל-10.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-8.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

 

הרווח הגולמי גדל ל-8.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020. שיעור הרווח הגולמי ירד ל-67%, בהשוואה ל-76% ברבעון המקביל. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מגידול במכירות WatchPAT ONE, וכן מהוצאות חד פעמיות של 0.4 מיליון דולר הקשורות להעברה של אתר הייצור של החברה למיקום חדש במהלך הרבעון הראשון של 2021.

 

ההפסד התפעולי עמד על 5.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020. הגידול בהפסד התפעולי נובע בעיקר מגידול בהוצאות התפעוליות, וקוזז בחלקו על ידי גידול בהכנסות. ההפסד הנקי ברבעון הסתכם ב-5.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-2.0 מיליון דולר ברבעון המקביל.

 

ההפסד לתעודת פיקדון אמריקאית (ADS) ברבעון עמד על 36 סנט, בהשוואה ל-15 סנט ברבעון הראשון של 2020. ההפסד על בסיס Non-IFRS ל-ADS ברבעון הראשון של 2021 עמד על 20 סנט, בהשוואה ל-11 סנט ברבעון המקביל.

 

בד בבד עם פרסום הדוח הרבעוני מעדכנת איתמר מדיקל כי תחזית המכירות השנתית ל-2021 נותרת בטווח של 52 עד 53 מיליון דולר, המייצג צמיחה של 27% עד 29%, בהשוואה להכנסות שנת 2020.

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה