פריון נטוורק הדואלית פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2021, אותו היא מסכמת עם עליה בהכנסות וברווחים ועם העלאת תחזיות להמשך השנה.
הכנסותיה של פריון ברבעון הראשון גדלו ב-36% לעומת הרבעון המקביל והסתכמו ב-89.8 מיליון דולר, לעומת תחזיות האנליסטים להכנסות של 86.2 מיליון דולר. הגידול בהכנסות נובע בעיקר מזינוק של 61% בהכנסות פעילות הפרסום באתרי תוכן וברשתות חברתיות, הגידול בחוזי הפרסום בטלוויזיות החכמות, וכן הסינרגיה מפעילויות ContentIQ ו-PubOcean, שנרכשו ב-2020.
ההכנסות מפעילויות החיפוש גדלו ב-22% כתוצאה מגידול במספר החיפושים בבינג של מיקרוסופט ובמנועי חיפוש אחרים. במהלך הרבעון הראשון גדל מספר החיפושים היומי הממוצע ב-45% לעומת הרבעון המקביל והגיע לשיא של 17.7 מיליון חיפושים ביום.
ה-EBITDA המתואם ברבעון גדל ב-41% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.8 מיליון דולר, כ-10% מההכנסות. בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-80% והסתכם ב-9 סנט, 7 סנט מעל תחזיות האנליסטים. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-12% והסתכם ב-19 סנט.
בשורה התחתונה, ברבעון זה גדל הרווח הנקי ב-148% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-3.3 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-41% ל-7 מיליון דולר, כ-8% מסך ההכנסות.
תזרים המזומנים התפעולי גדל ב-440% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-13.5 מיליון דולר. במהלך הרבעון הראשון פרעה פריון את יתרת החוב לבנקים, וסיימה את הרבעון עם קופת מזומנים ופיקדונות לטווח קצר של 128 מיליון דולר, ללא חוב.
בהתבסס על תוצאות הרבעון הראשון והצפי להמשך השנה, מעלה החברה את תחזיותיה ל-2021 וצופה לסיים את השנה עם הכנסות של 390-410 מיליון דולר, ו-EBITDA מתואם של 39-41 מיליון דולר. זאת, לעומת תחזית קודמת להכנסות של 370-380 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם של 37-38 מיליון דולר. התחזית המעודכנת משקפת צמיחה שנתית של כ-22% בשורת ההכנסות וב-EBITDA המתואם.
עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "מגוון המוצרים שלנו בערוצי הפרסום השונים והיכולת הייחודית לייצר הכנסות הן מצד המפרסמים והן מצד אתרי התוכן - היו גורמי המפתח לצמיחה המואצת בהכנסות, שהחלה ב-2020.
גרסטל הוסיף: "המשך התנופה ואימוץ חזק של הטכנולוגיה שלנו, מאפשר לנו להעלות את תחזית ההכנסות השנתית לכ-400 מיליון דולר, המשקפת צמיחה שנתית של יותר מ-20% זו השנה השנייה ברציפות. בנוסף, אנו מחויבים לספק ערך משמעותי לבעלי המניות ולהשגת היעד האסטרטגי - הכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר לפני המועד המקורי שהצבנו ל-2023".