דוחות כספיים

דלתא מותגים: המכירות ברבעון הראשון של 2021 זינקו בכ-30%

הרווח הנקי גדל לכ- 25.3 מיליון ₪; מכירות האונליין הגיעו לכ-65 מיליון ₪, גידול של 367% מול השנה הקודמת; החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 3.55 מיליון ₪

חדשות ספונסר 04/05/2021 09:49

א+א-

דלתא ישראל מותגים פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של שנת 2021, לראשונה כחברה ציבורית, לאחר שהשלימה הנפקה ראשונה לציבור וגייסה כ-2262.5 מיליון ש"ח לפי שווי חברה של כ-1.3 מיליארד ש"ח.

 

דלתא ישראל הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות. כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות ’דלתא ישראל’ לחברה. החברה עוסקת בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta ו fix.

 

מוצרי החברה משווקים בישראל דרך חנויות בבעלותה המופעלות תחת מותגי החברה ובאמצעות אתרי האינטרנט שלה. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לחנויות פרטיות ורשתות קטנות, רשתות קמעונאיות גדולות ומותגים פרטיים לפי דרישת לקוח.

 

מכירות החברה ברבעון הראשון של 2021 זינקו בכ-30% מ.- 148.4 מיליון ₪ מהרבעון המקביל אשתקד לכ- 193.3 מיליון ₪.

 

הרווח התפעולי זינק ברבעון ל39.2 מיליון ₪ המהווה 20.3% מהמחזור לעומת רווח תפעולי של 7.9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 5.3% מהמחזור). שעור הרווח הגולמי גדל בכ- 3.5% והסתכם בכ-115 מיליון ₪, המהווה כ-59.5% מהמחזור של החברה. ברבעון המקביל אשתקד הרווח הגולמי הסתכם בכ-83 מיליון ₪ (המהווה 56% מהמחזור).

 

הרווח הנקי של החברה גדל ב-20.8 מיליון ₪ לכ- 25.3 מיליון ₪ המהווה 13.1% ממחזור החברה, וזאת לעומת רווח נקי של 4.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו 3% מהמחזור. מאז פרוץ משבר הקורונה מכירות האונליין של החברה ממשיכות להתחזק והגיעו ברבעון לכ-65 מיליון ₪, סכום המהווה גידול של 367% לעומת השנה הקודמת.

 

עם פרסום הדוחות הכריזה החברה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 3.55 מיליון ₪ (14.2 אג’ למניה) שיחולק למשקיעים ב-25.5.

 

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "דוחות הרבעון הראשון של שנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לתשתית הניהולית המקצועית והחזקה בחברה, קידום מנועי הצמיחה והרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. חשוב לציין כי גם כשחנויות הרשת נפתחו לאחר הסגר, האון ליין המשיך ושמר על קצב צמיחה גבוה, אל מול שנה קודמת".

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה