חברת אודיוקודס הדואלית, המספקת פתרונות לסביבות עבודה דיגיטליות, פרסמה היום את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2021, אותו היא מסכמת עם עליה בהכנסות וזינוק ברווח הנקי.
הכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-58.8 מיליון דולר, לעומת 52 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2020, עליה של 13.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, הסתכם הרווח הנקי ל-10 מיליון דולר או 29 סנט למניה בדילול מלא, לעומת רווח נקי של 5.3 מיליון דולר או 17 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של שנת 2020.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ל- 13 מיליון דולר, בסוף הרבעון היו בידי החברה מזומנים ושווי מזומנים של 182.5 מיליון דולר, לעומת 186.3 מיליון דולר בסוף שנת 2020. הסיבה לירידה בהיקף המזומנים נבעה מרכישת מניות של החברה במסגרת תוכנית הרכש שלה וכן מתשלום דיבידנד ברבעון הראשון של 2021.
כזכור, בינואר 2021 קיבלה אודיוקודס אישור מבית המשפט בישראל לרכוש מניות נוספות של החברה בסכום כולל של עד 30 מיליון דולר. בית המשפט אף אישר לאודיוקודס להכריז על דיבידנד עבור כל חלק מתוך סכום זה. האישור בתוקף עד 19 ביולי 2021.
במהלך פברואר 2021, החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 16 סנט למניה. הדיבידנד, בסכום כולל של 5.3 מיליון דולר, שולם בבמרץ 2021. במהלך הרבעון שהסתיים בסוף מרץ 2021, רכשה אודיוקודס 350,000 מניות במסגרת תכנית הרכישה העצמית בהיקף כספי של 10.3 מיליון דולר.
"אנו שמחים לדווח על תוצאות כספיות חזקות לרבעון הראשון של 2021", אמר שבתאי אדלרסברג, נשיא ומנכ"ל אודיוקודס. "אנו חווים מומנטום עסקי מתמשך בפעילות התקשורת לארגונים שלנו הנובע מהזדמנויות צמיחה בשווקי ה-UCaas והContact- Center. ברבעון הראשון של 2021 השגנו צמיחה ברמה שנתית של יותר מ-15% בעסקי UCaas וצמיחה של יותר מ-20% ברמה שנתית בעסקי ה- Contact Center.
בשני השווקים האלו בתחום האנטרפרייז שמהווים ביחד יותר מ-80% מסך הכנסות החברה ברבעון הראשון, השגנו צמיחה של יותר מ-15% ברמה השנתית. ההכנסות משירותים צמחו ב-23.3% בהשוואה שנתית, בעיקר כתוצאה מגידול ניכר בשירותים המקצועיים והמנוהלים שלנו.
בדומה לרבעונים הקודמים, תקשורת וכלים לשיתוף ארגוני ומגמות של עבודה מהבית ממשיכות להוות ציר מרכזי בסביבת העבודה הדיגיטלית המתפתחת. ההשקעה המתמשכת שלנו בהרחבת פורטופוליו המוצרים והפתרונות שלנו לתקשורת בזמן אמת מבוססת ענן, סביבת Microsoft Teams והתחום הצומח של מרכזי Contact Center חכמים, הוכחה כמוצלחת בהרחבת העסקים שלנו בשנים האחרונות ומספקת בסיס איתן להמשך צמיחה בשנים הבאות.
אדלרסברג הוסיף, "נהנינו בנוסף מביצועים טובים בקו העסקים המתמקד בבינה המלאכותית הקולית, Voice.ai. ההכנסות צמחו ביותר מ-100% ברמה שנתית ואנו צופים כעת צמיחה בפעילות זו שתגיע למכירות של 10 מיליון דולר ב-24 החודשים הקרובים. פתרונות הקלטה ל UCaas ו- Contact Center, conversational IVR, meeting space solutions ו- voice-enablement for virtual intelligent agents הובילו את ההצלחה שלנו בתחום זה".