מיזוגים ורכישות

אלקטרה צריכה נכנסת לתחום הטיולים ורוכשת את זכיינית מותג קולומביה

רוכשת 50.1% בחברת סער יזמות, זכיינית קולומביה בישראל, לפי שווי של 130 מיליון ש"ח; תמורת העסקה עומדת על 80 מיליון ש"ח, מחציתם בתשלום ישיר לבעלי החברה והשאר להשקעה בחברה

חדשות ספונסר 19/04/2021 15:03

א+א-

אלקטרה צריכה נכנסת לתחום הטיולים והפנאי המתפתח ורוכשת את השליטה (50.01%) בחברת סער א.ת יזמות ומסחר, יבואנית מותגים בתחום השטח והפנאי וזכיינית מותג קולומביה בישראל.

 

חברת סער מפעילה 3 רשתות קמעונאיות תחת המותגים קולומביה, אאוטסיידרס ושבילים. לרשת קולומביה 17 סניפים, אאוטסיידרס מחזיקה 8 סניפים ושבילים רשת חנויות טיולים, מפעילה 9 סניפים ברחבי הארץ. בנוסף מפעילה החברה פלטפורמת סחר מקוונת לכל מותגי החברה.

 

העסקה נעשית לפי שווי של 130 מיליון ש"ח ואלקטרה צריכה תשלם 40 מיליון ש"ח ישירות לבעלי מניות סער ו-40 מיליון ש"ח נוספים ישמשו להשקעה בחברה לצורך המשך פיתוחה העסקי.

 

סער א.ת בע"מ הוקמה על ידי תומר בן סניור ואביעד צברי בשנת 1994 והיא עוסקת ביבוא, ייצור, שיווק והפצה של ציוד וביגוד למטיילים, מחנאות, סקי וסנובורד, ספורט שטח ופנאי. החברה מפעילה 3 רשתות קמעונאיות בישראל, וכאמור משמשת כזכיינית של המותג קולומביה.

 

על פי התוצאות הכספיות שפרסמה החברה, מכירותיה של סער הסתכמו ב-126.6 מיליון שקל ב-2020, והרווח התפעולי עמד 23.5 מיליון שקל המהווים 18.5% מהמכירות. ה- EBITDA הסתכם ב-25.6 מיליון ש"ח ושיעור ה- EBITDAעמד על 20%.

 

אלקטרה צריכה מציבה יעד שאפתני של הכפלת הפעילות בתוך שלוש שנים, כאשר היא מתכננת לפתוח 20 סניפים חדשים בשלוש הרשתות, להרחיב את פעילות האונליין ואת מגוון המוצרים המוצעים בחנות המקוונת.

 

עוד מתכוונת אלקטרה לרכוש חברות נוספות בעלות פעילות סינרגטית לפעילות הנרכשת, ולהרחיב את הפעילות הסיטונאית ואת המכירות לגופים ממשלתיים ולחברות פרטיות. בסער מאמינים שהשותפות עם אלקטרה מוצרי צריכה תאפשר לה ליהנות משיפור התנאים המסחריים, חיסכון בעלויות לוגיסטיקה ותפעול ובכך לשפר את יכולת התחרות של החברה.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה