עובדיה עלי, יו”ר בזן הודיע על סיום כהונתו

עלי פורש אחרי שש שנים בתפקיד; משה קפלינסקי מנכ"ל הקבוצה כיום נבחר ליו"ר בזן החדש; ועדת איתור תוקם לבחירת מנכ"ל חדש

חדשות ספונסר 13/04/2021 17:11

א+א- 5

קבוצת בזן הודיעה היום כי יו"ר הדירקטוריון עובדיה עלי הודיע לדירקטוריון החברה, כי בכוונתו להודיע על סיום כהונתו כיו"ר וכדירקטור בחברה במהלך הרבעון השני השנה.

 

דירקטוריון בזן הביע את הערכתו העמוקה ואת תודתו ליו"ר הדירקטוריון, על קדנציה בת למעלה משש שנים, במהלכה הנהיג את הקבוצה והוביל אותה להישגים ותהליכים משמעותיים שחלקם יבוא לידי ביטוי מלא בעתיד.

 

עוד הודיעה בזן, כי דירקטוריון הקבוצה החליט למנות את מר משה קפלינסקי, מנכ"ל החברה כיום, למחליפו של עובדיה עלי כיו"ר דירקטוריון בזן וכדירקטור בחברה. המינוי יכנס לתוקף מיד עם סיום כהונתו של יו"ר הדירקטוריון הנוכחי, במהלך הרבעון השני של השנה ועד אז ימשיך קפלינסקי לכהן כמנכ"ל הקבוצה.

 

דירקטוריון בזן הודיע כי בראש ועדת איתור למנכ"ל החדש, יעמוד היו"ר היוצא, מר עובדיה עלי. 

 

עובדיה עלי, יו"ר בזן היוצא: "אני מסכם בסיפוק תקופה מרתקת ומאתגרת ומעביר את השרביט למשה קפלינסקי שנבחר על ידי דירקטוריון החברה כממשיך דרכי ובחירה מצוינת להוביל את הקבוצה לאתגריה הבאים."

 

משה קפלינסקי, יו"ר בזן הנכנס: "אני רוצה להודות למר עובדיה עלי על התמיכה, החניכה והאמון לאורך כל הדרך. אני מודע לאתגרים הקיימים בתפקיד ולגודל האחריות".

5 תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    יש לבטל סעיף אחזקת רכב בתלוש משכורו|26|

    משכורות, אחרי הביטול כבר המון מועסקים יפסיקו לקנות רכב ויסעו בתחבורה ציבורית, אין שום קשר בין תגמול העובד כשר וכלי תחבורה שהוא יבוא לעבודה פעולה קטנה ותוצאה ענקית
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    sasan 13/04/2021 22:14

  2. 2
    פרס ישראל לנכנסים כל יום לעבוד בת"א

    בכל פעם שאני רואה את הפקקים בבוקר בכניסה לת"א - אני חושב להמליץ על פרס ישראל קולקטיבי לכל מאות האלפים שכל יום נוסעים 30 ק"מ בשעה בכניסה לת"א. לפעמים זה גם 10 ק"מ בשעה. אנשים חרוצים ונחושים לסבול בפקקים - הכל בשביל להגיע לעבודה. ועוד חצי שעה פקקים בדרך חזרה. רק לעשירים יש את הפריבילגיה לשלם 90 שח לנתיב המהיר. וגם למי שמשלם 16-20 שח באוטובוס שגם הוא נוסע בנתיב המהיר. בירושלים בבוקר - יש אוטובוסים מהשכונות. כך שלא מבזבזים זמן על החלפות. מהניסיון שלי - דווקא בתוך ת"א יותר בעייתי. אני מפונק. לא מסוגל לעמוד בפקקים. בקורונה לא לקחתי סיכון - אז נסעתי פעמיים מוקדם בבוקר - וגם אז חצי שעה פקק. לא שעה. הגעתי שעתיים לפני הפגישות - והלכתי לים. פינוק.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 13/04/2021 18:22

  3. 3
    תלוי איפה, בתחבורה בתוך הערים יעילה

    בעיקר בערים הגדולות הבעיה זה לעבור בין ערים, נסיעות שלא בשעות העומס, והגרוע ביותר, אנשים עצלנים שבחול יסעו בכיף ובארץ זה לא בפוזה שלהם.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    דובי 13/04/2021 18:04

  4. 4
    לא עניין של יהירות

    עניין פרקטי. תחב"צ בארץ זבל. במקום להשקיע ברכבת לאורך המדינה ורכבות לרוחב השקיעו שנים באוטובוסים. יקח שנים לתקן את המדיניות השגויה הזו
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    GandalftheWhit 13/04/2021 17:45

  5. 5
    פגשתי אותו פעם באוטובוס.

    סתם אנקדוטה. חברי כנסת זכאים לנסיעה חינם באוטובוס. אבל לרובם לא נאה. הפעם היחידה שראיתי אותו - הייתה באוטובוס. כמובן גם את בני בגין.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    ATUK19 13/04/2021 17:40