רון רוטר, מנכל קבוצת קסטרו-הודיס קרדיט: אביב חופי

דוחות כספיים

קסטרו-הודיס מסיימת את 2020 עם רווח תפעולי של כ- 68 מיליון ש”ח

ההכנסות השנתיות הסתכמו בכ-1.2 מיליארד ₪, לעומת כ-1.7 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה; ההפסד קטן ל-12.8 מיליון ש"ח בזכות מהלכי התייעלות ושינויים ארגוניים

חדשות ספונסר 24/03/2021 12:12

א+א-

קבוצת קסטרו-הודיס מפרסמת היום את תוצאותיה לשנת 2020 בצל משבר הקורונה, אותה היא מסכמת עם ירידה בהכנסות וברווח, אך עם עליה ברווח התפעולי על רקע תוכנית ההתייעלות שביצעה ולאור השינויים הארגוניים והאסטרטגים של הקבוצה שנערכו בשנתיים האחרונות.

 

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון הרביעי בכ-282 מיליון ₪ לעומת הכנסות של כ- 471 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות בשנת 2020 כולה הסתכמו בכ-1.2 מיליארד ₪ לעומת הכנסות של כ-1.7 מיליארד ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.

 

המכירות בחנויות הזהות בכלל הקבוצה צמחו בשנת 2020 בשיעור של 12.5%, במגזר ההלבשה בשיעור של 15.4%, במגזר אביזרי האופנה בשיעור של 5.2% ובמגזר הקוסמטיקה בשיעור של 35.7%.

 

הרווח התפעולי השנתי הסתכם בכ- 68.2 מיליון ₪ (5.68%) לעומת הפסד של כ-23.5 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 25 מיליון ₪ (8.9%) לעומת רווח תפעולי של כ-2 מיליון ₪ בשנת 2019 (0.4%), גידול של פי 12.5.

 

ההפסד הנקי בשנת 2020 הסתכם בכ- 13 מיליון ₪ (1%) לעומת הפסד של כ-85 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול תקן חשבונאי מספר 16 עומד הרווח הנקי מפעילות נמשכת בשנת 2020 על כ-5.1 מיליון ₪.

 

נכון ליום 31.12.20 יתרות המזומנים ושווי המזומנים של החברה גדלו והסתכמו בכ-349.4 מיליון ₪.

 

רון רוטר, מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "לאחר שנה בה קבוצת קסטרו-הודיס התמודדה עם משבר הקורונה, אנו מסכמים את השנה ואת סיום המשבר בהצלחה כבירה. מהלכי ההתייעלות שנעשו בקבוצה בתקופה זו בנוסף למהלכים האסטרטגיים המתוכננים של הקבוצה הנעשים בשנתיים האחרונות, והמשך פעילותנו הענפה בכל מותגי הקבוצה להתרחבות וגדילה, הובילו אותנו לסיים את התקופה ברווחיות ועם איתנות פיננסית גבוהה המאפשרת לנו להמשיך בתוכניות הקבוצה בשנים הקרובות.

 

"במהלך השנה האחרונה קבוצת קסטרו-הודיס המשיכה בפעילותה להתרחבותה והתפתחותה העסקית. עם פתיחת המסחר בפברואר 21 השקנו פורמט חדש לרשת חנויות אורבניקה, אשר יקבל ביטוי בהדרגה בפריסה נרחבת של חנויות. במחצית השנייה של 2021 נשיק מותג מוצרי אופנת בית (טקסטיל וכלי בית) תחת המותג קסטרו CASTRO HOME. במותג האופנה קסטרו פיתחנו והשקנו קטגוריות אופנה חדשות (אופנה לבית RELAXED ואופנה לפעילות ספורטיבית MOTION) עם בניית סטודיו לעיצוב חדש ומינויים של מעצבי אופנה חדשים.

 

אתרי האיקום של מותגי הקבוצה (ביניהם: קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, קיקו מילנו, איב רושה וטופ טן), רשמו שיא של 26 מיליון כניסות וחצו את פדיון ה 150 מיליון ש"ח, ומציבים את הקבוצה כאחת מהשחקניות המרכזיות בשוק מכירות האון ליין בישראל.

 

לסיכום השנה אנו מציגים מותגים חזקים ומובילים בקטגוריות, בסיסי איתן לצמחית רווחיות, ערוץ ECOM מהמפותחים והמצליחים בישראל, מועדון לקוחות צומח ולויאלי, תשתית לוגיסטית ומיחשובית מתקדמת ואיתנות פיננסית גבוהה. "

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה