חברת האופנה גולף מפרסמת היום את תוצאות הרבעון הרביעי של 2020 ושל השנה כולה, אותה היא מסכמת עם ירידה צפויה בהכנסות בשל השפעות הקורונה והסגרים הממושכים שפגעו בפעילות החנויות, אך עם עלייה ברווחים שנובעת משידרוג פעילות האון ליין של הקבוצה ומתהליכי התייעלות שביצעה.

 

מכירות הקבוצה בשנת 2020 הסתכמו בכ- 835.8 מיליון ש"ח, לעומת כ-935.7 מיליון ש"ח בשנה המקבילה אשתקד, ירידה של כ- 10.7% הנובעת בעיקר מסגירת החנויות הפיזיות בשל השפעת נגיף הקורונה. הירידה קוזזה בחלקה מגידול במכירות בתחום פעילות עדיקה ובאתרי גולף.

 

בחלוקה לתחומי עיסוק, ניתן לראות כי מכירות תחום אופנת ההלבשה הסתכמו בשנת 2020 בכ-245.9 מיליון ש"ח לעומת כ-337.6 מיליון ש"ח בשנה המקבילה אשתקד. בתחום אופנת הבית הסתכמו המכירות השנתיות בכ-397.2 מיליון ש"ח לעומת כ-461.3 מיליון ש"ח בשנה המקבילה אשתקד. הירידה במכירות תחום זה קוזזה בחלקה מעלייה במכירות אתרי גולף אונליין וכן מעליה בפדיון למ"ר בחנויות הזהות בתחום הפעילות.

 

מכירות תחום עדיקה הסתכמו בשנת 2020 לכ-192.8 מיליון ש"ח לעומת כ-136.8 מיליון ש"ח בשנה המקבילה אשתקד. הגידול נבע מצמיחה בפעילות השוטפת של התחום הן בפעילות המקומית והן בבינלאומית, אשר מתורגמת בין היתר לגידול בלקוחות הפעילים באתר.

 

הרווח הנקי לשנת 2020 הסתכם בכ-17.8 מיליון ש"ח (המהווה 2.1% מההכנסות) לעומת רווח נקי של כ- 4.4 מיליון ש"ח בשנה המקבילה אשתקד. בנטרול השפעת תקן 16, הרווח בשנת 2020 מסתכם לסך של כ-12.3 מיליון ש"ח.

 

אייל גרינברג, מנכ"ל החברה המנהל העסקים הראשי של גולף הוסיף: " משבר הקורונה והסגרים חייבו אותנו לתהליכי התייעלות נרחבים ושינויים מבניים משמעותיים. שידרגנו את פעילות האון ליין שלנו, סגרנו ונמשיך לסגור חנויות מפסידות, ומאידך פתחנו ונמשיך לפתוח חנויות איכותיות במקומות בהם לא נכחנו. בכוונתנו לחדור לתחומים חדשים ומשיקים תוך שימוש בתזרים התפעולי המשמעותי למימון הפעילות האמורה.

 

אני נרגש להתחיל בתפקידי בימים הקרובים ומשוכנע ביכולתי להצעיד את החברה למקום הראוי לה בעולם הקמעונאות הישראלי.

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש