ארז ענתבי, נשיא אלוט תקשורת<br>קרדיט: יח"צ
ארז ענתבי, נשיא אלוט תקשורת קרדיט: יח"צ

חברת אלוט הדואלית, ספקית פתרונות ניתוח רשת ואבטחה לספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מפרסמת היום את התוצאות הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2020, אותה היא מסכמת עם צמיחה של 23% בהכנסות.

 

הכנסות החברה ברבעון הרביעי של 2020 הסתכמו ב-39.1 מיליון דולר, סכום המהווה גידול של 28% בהשוואה להכנסות של 30.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2019.

 

הרווח הגולמי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי הסתכם ב-27.5 מיליון דולר, עם שיעור רווח גולמי של 70.3%, עלייה של 32% בהשוואה לרווח גולמי של 20.8 מיליון דולר ושיעור רווח גולמי של 68.0% ברבעון המקביל. על בסיס Non-GAAP הסתכם הרווח הגולמי ברבעון ב-27.7 מיליון דולר בהשוואה ל-21 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

בשורה התחתונה, ההפסד הנקי על בסיס GAAP ברבעון הרביעי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או 5 סנט למניה, ברבעון הרביעי של 2019. הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון הסתכם ב-0.4 מיליון דולר, או 1 סנט רווח למניה, בהשוואה להפסד נקי של 1.7 מיליון דולר, או 5 סנט הפסד למניה, ברבעון המקביל.

 

בסיכום תוצאות השנה כולה, הסתכמו ההכנסות ב-135.9 מיליון דולר, גידול של 23% בהשוואה ל-110.1 מיליון דולר בשנת 2019. הרווח הגולמי על בסיס GAAP הסתכם ב-95.8 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 70.5%) עלייה של 26% בהשוואה ל-76.3 מיליון דולר (שיעור רווח גולמי של 69.3%) בשנת 2019.

 

ההפסד הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-9.3 מיליון דולר, או 27 סנט למניה, בהשוואה להפסד נקי של 8.7 מיליון דולר, או 25 סנט למניה, בשנת 2019. ההפסד הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-3.6 מיליון דולר, או 10 סנט למניה, ירידה בהשוואה להפסד נקי של 7.5 מיליון דולר, או 22 סנט למניה, בשנה הקודמת.

 

מזומנים והשקעות נכון ל-31 בדצמבר, 2020 הסתכמו ב-99.4 מיליון דולר בהשוואה ל-107.2 מיליון דולר בתאריך 30 בספטמבר 2020 ו-117.6 מיליון דולר בתאריך 31 בדצמבר, 2019.

 

ארז ענתבי, נשיא ומנכ"ל אלוט, מסר: "אנו מאוד מרוצים מהישגי החברה בשנת 2020, המראים המשך צמיחה חזקה ומתמשכת בהכנסות וביצועים יציבים במהלך השנה. האיומים ברשת האינטרנט במגמת גידול ומספר עולה של לקוחות ומפעילים רואים את הצורך בהגנה מבוססת רשת. למרות הגבלות תנועה ועיכובים כתוצאה ממגפת COVID-19, חתמנו על עסקאות בתחום הסקיוריטי עם הכנסות חוזרות בסכום של 192 מיליון דולר במונחיMAR  - גבוה משמעותית מעבר ליעד שלנו. אנו רואים בכך עדות לצורך הגבוה בשירותי סייבר מבוססי רשת פשוטים לשימוש".

 

ענתבי הוסיף כי "אנו רואים את 2021 כשנת טרנספורמציה בשוק כאשר השותפים שלנו בתחום הסיקוריטי החלו להשיק את השירותים שלהם ואנו נראה עלייה ראשונית בהכנסות. אנו ממשיכים להשקיע במוצרים שלנו ובשיווק ומכירות, על מנת לממש את ההזדמנויות העומדות בפנינו.

 

אנו מאוד מעודדים מתשומת הלב שאנו צוברים ומצפים להמשיך ולחתום על עסקאות סקיוריטי נוספות של הכנסות חוזרות במהלך 2021 עםMAR של 180 מיליון דולר, אשר יבטיחו לנו צמיחה בת קיימא וארוכת טווח. אנו מצפים לקצור את הפירות ממהלך זה בשנים הבאות".

 

החברה מפרסמת היום גם את התחזית הפיננסית שלה לשנת 2021 וצופה כי ההכנסות לשנת 2021 יצמחו לטווח של 145-150 מיליון דולר. עוד צופה ההנהלה כי תחתום על עסקאות נוספות בתחום הסקיוריטי במודל של הכנסות חוזרות בשנת 2021 עםMAR  שצפוי לעלות על 180 מיליון דולר. ההכנסות החוזרות מסקיוריטי בשנת 2021 צפויות להסתכם בטווח של 6-8 מיליון דולר ולפחות 25 מיליון דולר בשנת 2022.

 

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש