גיא ברנשטיין, מנכל פורמולה ומג'יק<br>קרדיט: יח"צ
גיא ברנשטיין, מנכל פורמולה ומג'יק קרדיט: יח"צ

מג’יק תעשיות תוכנה הדואלית, המפתחת ומספקת פתרונות לפיתוח יישומים ולאינטגרציה עסקית ומתן שירותי ייעוץ בתחום ה-IT, מדווחת על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים של 2020.

 

ההכנסות ברבעון השלישי עלו בכ-11% לכ-94.9 מיליון דולר, לעומת 85.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2020 עלו בכ-14% לכ- 266.6 מיליון דולר, לעומת 234.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח התפעולי ברבעון עלה בכ-30% לכ-11.0 מיליון דולר, לעומת 8.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP ברבעון עלה בכ-21% לכ-14.2 מיליון דולר, לעומת סך של 11.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. 

 

הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלה בכ-19% לכ- 29.6 מיליון דולר, לעומת 24.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP לתקופה עלה בכ-15% לכ- 37.4 מיליון דולר, לעומת 32.5 מיליון דולר אשתקד. 

 

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות עלה ברבעון השלישי בכ-43% והסתכם לכ-7.1 מיליון דולר או 14 סנט למניה בדילול מלא לעומת 5.0 מיליון דולר ורווח של 10 סנט למניה בדילול מלא ברבעון המקביל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות על בסיס Non-GAAP עלה בכ-17% לכ-9.5 מיליון דולר, או 19 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 8.1 מיליון דולר, או 17 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל.

 

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בתשעת החודשים הראשונים של 2020 עלה בכ-23% לכ-18.7 מיליון דולר, או 38 סנט למניה בדילול מלא, לעומת 15.1 מיליון דולר, או 29 סנט למניה בדילול מלא, אשתקד. על בסיס Non-GAAP עלה הרווח הנקי בתקופה ב-23% והסתכם ב-26.9 מיליון דולר.

 

במקביל לפרסום הדוחות, מג’יק מעלה את תחזיתה הקודמת לשנת 2020 וצופה כעת כי ההכנסות השנתיות יהיו בטווח שבין 358 ל-365 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת להכנסות שבין 350 ל-360 מליון דולר. התחזית המעודכנת משקפת שיעור צמיחה שנתי של 9.9%-11.5%. בכך מעדכנת מג’יק את נקודת האמצע של טווח הכנסותיה בכ-1.8%+.

 

גיא ברנשטיין, מנכ"ל מג’יק תעשיות תוכנה: "מג’יק הציגה ברבעון השלישי ביצועים חזקים בכל הפרמטרים התפעוליים, שמסייעים לנו להמשיך ולקדם את הפעילות העסקית הגלובאלית של החברה, לזכות בעסקאות חדשות, ולהגדיל משמעותית את ההכנסות שלנו מלקוחות קיימים.

 

לאור ההישגים האסטרטגיים יוצאי הדופן להם זכינו בישראל ובצפון אמריקה, בכוונתנו להמשיך וליישם את האסטרטגיה שהתווינו לעצמנו להעשרת סל השירותים והפתרונות אותו אנו מציעים, הן באופן אורגני והן באמצעות פעילות מיזוגים ורכישות, במטרה לאגד תחת קורת גג אחת (one-stop-shop) את מיטב השירותים והפתרונות לטרנספורמציה דיגיטלית".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש