משה ממרוד, מנכל תדיראן<br>קרדיט: סיון פרג'
משה ממרוד, מנכל תדיראן קרדיט: סיון פרג'

חברת תדיראן הולדינגס מפרסמת היום את תוצאות הרבעון השלישי של 2020 ומציגה תוצאות שיא בשורת ההכנסות ובשורת הרווח.

 

מחזור המכירות ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם לסך של כ-323.1 מיליון ש"ח, גידול של 19.9% לעומת סך של כ-269.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול במחזור המכירות נבע מגידול כמותי וכספי במכירות המזגנים שרשם שיא ברבעון השלישי בהשוואה לרבעונים מקבילים ובכלל.

 

הרווח הגולמי ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם לסך של כ-90.1 מיליון ש"ח (שיעור של כ-27.9%), גידול של כ-32.9% לעומת כ-67.8 מיליון ש"ח (שיעור של 25.1%) אשתקד. השיפור ברווח הגולמי ובשיעור הרווחיות נבע בעיקר מעלייה בהיקף ההכנסות של החברה.

 

ה-EBITDA ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם לסך של כ-56.8 מיליון ש"ח (שיעור של כ-17.6%), גידול של כ-58.3% לעומת כ-35.9 מיליון ש"ח (שיעור של כ-13.3%) ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ב- EBITDA ובשיעור ה- EBITDA ברבעון ובתקופת הדוח, מעבר לעלייה בהיקף ההכנסות, נבעו מהקטנת שיעור הוצאות המכירה והשיווק.

 

הוצאות המימון, נטו ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בכ-1.9 מיליון ש"ח בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

 

הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם לסך של כ-37.4 מיליון ש"ח (שיעור של כ-11.6%) ומהווה גידול בשיעור של כ-66.7% לעומת כ-22.4 מיליון ש"ח (שיעור של כ-8.3%) ברבעון המקביל אשתקד.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם לכ-58.6 מיליון ש"ח לעומת תזרים מזומנים של כ-23.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מהעלייה במכירות וירידה בימי מלאי ולקוחות.

 

ההון העצמי ליום ה-30.9.2020 עמד על כ-382.8 מיליון ש"ח לעומת כ-342.1 מיליון ש"ח בתום שנת 2019. הגידול נובע מהרווח הנקי שנוצר בקבוצה בקיזוז דיבידנדים שחולקו.

 

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, מסר: "אנו ממשיכים להציג תוצאות שיא במכירות וברווח הנקי עם עלייה משמעותית במכירות מזגנים כמותית וכספית ברבעון השלישי. תוצאות החברה מבטאות את המשך מגמת הצמיחה של החברה תוך שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים.

 

עונת הקיץ החמה והשהייה הממושכת בבתים תרמו לביקושים הגבוהים למזגנים והודות לסל המוצרים האיכותי שלנו, למותג החזק ולמערך השירות המצטיין אנו ממשיכים להיות הבחירה הראשונה של הלקוחות.

 

במבט קדימה, נמשיך להתמקד בחדשנות, חיזוק מגוון המוצרים שלנו ויצירת פתרונות איכותיים ומבדלים בתחום הטיפול באוויר, איכות אוויר הפנים ועולמות האנרגיה. תדיראן ממוקדת מטרה בהובלת שווקי הפעילות, בין היתר, באמצעות פיתוח עסקי, ופיתוח מוצרים ובמימוש תכנית הצמיחה שהציבה לעצמה."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש