מיזוגים ורכישות

שופרסל רוכשת את פעילות חברת שימורי אמיגה בכ-23.5 מיליון שקל

אמיגה פעילה בשוק המוסדי בתחום הפצת מוצרי מזון; כחלק מההסכם תוקם חברת בת משותפת שתוחזק 75% בבעלות שופרסל ו-25% ע"י גילי אמיגה, מנכ"ל חברת אמיגה

חדשות ספונסר 28/10/2020 11:18

א+א-

רשת הסופרמרקטים שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי ורוכשת את פעילות חברת שימורי אמיגה, אשר פעילה בשוק המוסדי למעלה מ- 20 שנה, בהפצת מוצרי מזון. במסגרת ההסכם, שופרסל תקים חברת בת משותפת של שופרסל וגילי אמיגה, תחת השם "שופרסל אמיגה", שתשמש כבסיס לפעילות ארצית בשוק זה.

 

בחברה המשותפת, שתוחזק 75% בבעלות שופרסל ו-25% ע"י גילי אמיגה, ישמש אמיגה כמנכ"ל ויהיה אף שותף בבעלות. השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים מתלים ובאישור הממונה על התחרות.

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, מסר: "אנו שמחים על הרחבת פעילות שופרסל עסקים באמצעות עסקת רכישת הפעילות של חברת שימורי אמיגה והקמת הפעילות החדשה יחד עם מנכ"ל החברה, אשר מביא עמו ניסיון רב בתחום. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יביא לידי ביטוי את יכולותיה של שופרסל תוך שימוש בכלל הנכסים והתשתיות העומדים לרשותה, ביחד עם הניסיון והמוניטין של חברת שימורי אמיגה בשוק המוסדי.

 

עסקה זו תוביל לקידום תחום שופרסל עסקים, אשר נמצאת בתהליכי צמיחה מזה מספר שנים ומהווה אחת מזרועותיה החשובות של שופרסל לצמיחה ומובילות וכן תאפשר להיטיב עם ציבור העסקים הקטנים והבינוניים אשר יוכל ליהנות מסל שירותים ומוצרים רחב ומוזל יותר".

 

לפני כשלוש שנים שופרסל השיקה את פורמט "Cash & carry", הסופרמרקט לבעלי עסקים, המיועד לעסקים כדוגמת מכולות, קיוסקים, קפיטריות, מזנונים, מסעדות ומזון מהיר. בצורה זו שופרסל מאפשרת את ריכוז הקנייה של מרבית מוצרי הספקים בנקודה אחת ועם חשבונית אחת, החוסכת את הטיפול בעשרות חשבוניות מספקים שונים בכל חודש.

 

השנה נפתחה בחיפה החנות השנייה בפורמט זה בנוסף לחנות בבאר יעקב ובכוונת החברה להמשיך בפיתוח פורמט זה גם בעתיד.

 

לפני מספר שנים נבנתה פלטפורמות מכירות והפצה המשרתת מאות נקודות מכירה קמעונאיות (מכולות וצרכניות) בפריסה ארצית הנמצאות במרחב הכפרי בקיבוצים, במושבים וגם במרחב העירוני.

 

שוק המזון המוסדי מוערך בכ - 18 מיליארד ₪ בשנה וכולל 3 סגמנטים מרכזיים: בודדים – סגמנט הכולל מסעדות, בתי קפה, בתי מלון וגני אירועים עצמאיים מספקים שירותי הסעדה ואירוח מקומית. רשתות – רשתות בתי מלון, בתי קפה ומסעדות מרובות סניפים, המספקות חוויית אירוח והסעדה אחידה. מוסדות – ארגונים גדולים ציבוריים/תעשייתיים, המספקים שירותי הסעדה לעובדים/לקוחות (הפועלים באופן עצמאי או דרך קייטרינג).

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה