על בד מייצרת ומשווקת מגבונים לחים ובדים לא ארוגים. עיקר מוצריה של החברה מיועדים לחו"ל (יותר מ-90% מהמכירות). לקוחות החברה הם בעיקר רשתות קמעונות, שמציעות את המוצרים כמותג פרטי, חברות בינלאומיות וחברות הפצה. בנוסף, החברה מייצרת ומשווקת מוצרי היגיינה נשית.
- מניות החברה נכללות במדד ת"א 90 ונסחרות לפי שווי שוק של 815 מיליון שקל.
- מתחילת שנת 2020 המניה זינקה בכ-286%.
- את הרבעון השני החברה סיימה עם רווח של 25 מיליון שקל ובמצטבר החברה רשמה רווח נקי של 47 מיליון שקל מתחילת השנה, אחרי שסיימה את השנתיים הקודמות בהפסד מצרפי של יותר מ- 100 מיליון שקל.
בתחילת השנה עם פרוץ מגפת הקורונה התהפכה המגמה השלילית במניה והמניה עברה להיסחר במגמה עולה. קודם לכן המניה נסחרה במגמה שלילית החל מהשיא שנרשם בחודש מאי 2017 סביב 6,700 נקודות ועד לשפל שנרשם באמצע חודש מרץ האחרון סביב 1,450 נקודות – ירידה של כ- 80%.
בתחילת השנה עם פרוץ מגפת הקורונה התהפכה המגמה השלילית במניה והמניה עברה להיסחר במגמה עולה. קודם לכן המניה נסחרה במגמה שלילית החל מהשיא שנרשם בחודש מאי 2017 סביב 6,700 נקודות ועד לשפל שנרשם באמצע חודש מרץ האחרון סביב 1,450 נקודות – ירידה של כ- 80%.
חודש אוקטובר מסתמן כחודש הראשון שבוא המניה רושמת תשואה שלילית אחרי רצף של 7 חודשי עליות, אולם מדובר בירידה מינורית. טכנית המניה מדשדשת בשבועות קודם מעל השיא האחרון סביב 7,260 נקודות לבין השיא הנוכחי סביב 8,170 נקודות. התבססות זו הינה חיונית להמשך קיומה של המגמה העולה, בפרט כאשר מדובר בהתבססות מעל אזור שיא שנפרץ.

על בד – גרף תקופתי
הנחת עבודה לטווח הקצר – פריצה וסגירה מעל 8,170, השיא השנתי, תהווה טריגר חיובי של סיום תקופת ההתבססות והמשך המגמה העולה כאשר היעד העתידי הקרוב סומן באזור 9,150 נקודות, בהתבסס על מבנה גרף המחירים הנוכחי.
מלמטה אוז ר 6,500 נקודות מהווה אזור תמיכה חשובה להמשך קיומה של המגמה העולה בטווח זמן הקצר-בינוני.
בהצלחה.