אבגול מעבירה קו ייצור מברקן להודו בהשקעה של כ-17 מיליון דולר

הקמת הקו צפויה להסתיים בתום שנת 2021 והיצור המסחרי צפוי להתחיל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022

חדשות ספונסר 20/10/2020 14:48

א+א-

חברת אבגול מדווחת היום כי דירקטוריון החברה החליט על העתקת קו הייצור מברקן לאתר חדש בהודו. קו הייצור המועתק הינו בעל יכולת ייצור שנתית של כ-10,000 טון, הפועל בטכנולוגיית SpunMelt ומסוגל לייצר מגוון מוצרים לשימושים בתחום ההיגיינה ובתחום הרפואי.

 

הקו יכפיל את כושר היצור של החברה בהודו ויחזק את הקשרים המסחריים של החברה עם יצרני מוצרי ההיגיינה והמוצרים הרפואיים בהודו, המסתמכים כיום במידה רבה על יבוא.

 

לאבגול קו ייצור קיים בהודו, אשר ממוקם באתר של אחד מלקוחותיה לו נמכרת התוצרת במלואה. הקו המועתק, הינו קו Reicofil בעל יכולת טכנולוגית לייצר מוצרים מתקדמים במשקלים נמוכים. הקו ימוקם במיקום שונה מהקו הקיים בהודו. המיקום החדש יקנה לאבגול יתרונות אסטרטגיים ולוגיסטיים מבחינת מיקום הלקוחות והספקים המיועדים של הקו.

 

החברה מעריכה כי ההשקעה הצפויה בהעתקת הקו תעמוד על כ-17 מיליון דולר, כולל השקעה בהון החוזר ושדרוג הקו, וכוללת גם הוספת קו Melt Blown בעל יכולת ייצור של כ-540 טון בסמיכות לקו זה. הקמת הקו צפויה להסתיים בתום שנת 2021 והיצור המסחרי צפוי להתחיל במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022. ההשקעה בהעתקת ושידרוג הקו תמומן מההון העצמי של החברה, והעברת הקו תסיים את פעילות החברה באתר בברקן עליה דיווחה החברה בעבר.

 

שחר רחים מנכ"ל אבגול: העברת הקו היא מהלך אסטרטגי אשר ממצב את אבגול בלב השוק המתפתח של דרום מזרח אסיה בכלל והודו בפרט, בו יש דרישה גוברת למוצרי היגיינה ומוצרים לתחום הרפואי, אשר צפויה להמשיך ולעלות בשנים הקרובות. סכום ההשקעה בהעתקת הקו כאמור ושידרוגו יכפילו את היקף הייצור שלנו בהודו ויאפשרו מתן מענה מהיר לעודפי הביקושים למוצרים שלנו בשוק ההודי, וכל זאת תחת זמן החזר השקעה אטרקטיבי במיוחד".

 

אבגול עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק בדים לא ארוגים (Nonwoven) עבור חיתולים לילדים ולמבוגרים, מוצרי היגיינה נשית, מוצרי היגיינה רפואיים, מגבונים, מסיכות היגייניות ועוד. כמו-כן מייצרת אבגול בד לא ארוג המשמש חומר גלם למגוון מוצרי non-hygiene למספר תעשיות ביניהן: חקלאות, ריהוט וריפוד, ביגוד חד פעמי, בדים לשימוש חד פעמי, תעשיית הבניה, ציוד מחנאות, מוצרי סינון ועוד.

 

את המחצית הראשונה של 2020 סיימה אבגול עם הכנסות בהיקף של 194 מיליון דולר ורווח נקי של 26.1 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 6.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2019.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה