דוחות כספיים

פוקס לא זקוקה למענק מהמדינה, הרווח הנקי זינק ב-55% ברבעון השני

מכירות החברה ירדו ברבעון השני בשיעור קל של 2.2% על רקע סגירת הקניונים סביב חג הפסח הסתכמו לכ-633 מיליון שקל

חדשות ספונסר 25/08/2020 09:57

א+א-

קבוצת פוקס מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של 2020 ולמחצית כולה, שהושפעו ממשבר הקורונה, אך למרות זאת הצליחה החברה להציג גידול ברווח הנקי וירידה קלה בלבד בהכנסות.

 

הכנסות הקבוצה ברבעון השני בהתאם לדוחות הכספיים הסתכמו בסך של כ-633.3 מיליון ש"ח לעומת כ-647.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ-2.2% (כ-14.2 מיליון ש"ח). ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בסך של כ-1,212.7 מיליון ש"ח לעומת כ-1,155.6מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4.9.

 

הרווח הנקי ברבעון השני עמד על כ-90.1 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-58.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה עמד על כ-52.6 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-48.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

 

בחלוקה למגזרי פעילות ניתן לראות ירידה של 25.7% בהכנסות מתחום האופנה ואופנת הבית בארץ וירידה חמורה יותר בתחום האופנה בחו"ל שקטן ב-70.8%. במוצרי ללין חלה ירידה של 18.7% בהכנסות, בריטיילורס קיטון של 15.4%. הכנסות החברה לפני התאמות הסתכמו בכ- 694.7 מיליון ש"ח, קיטון של כ- 18.6%.

 

ההכנסות בחציון הראשון של שנת 2020 בחלוקה למגזרי פעילות, לפני התאמות, הסתכמו בכ- 1,334.9 מיליון ש"ח, קיטון של כ- 12%.

 

מפוקס נמסר עם פרסום הדוחות כי " תוצאות הקבוצה משקפות את הצלחת מאמציה בהתמודדות עם אתגרי התקופה. עם התפרצות נגיף הקורונה באופן חריג וחסר תקדים ובצל אי הוודאות הגדולה והסגר שהוטל על החנויות, נקטה החברה באופן מידי בשורה של פעולות להקטנת עלויות התפעול והתאמה קפדנית של רמת ההוצאות.

 

לשמחתנו, עם הסרת הסגר, חלה עליה משמעותית בכל ערוצי המכירה, מה שסייע לשיפור ברווחיות, ביחס לתקופות מקבילות אשתקד, כל זאת תוך שמירה על איתנות פיננסית מרשימה והצגת מאזן ותזרים מזומנים חזקים. עם סיום תקופת הסגר, החזירה הקבוצה את כלל עובדיה. בהמשך, ועם מגמת השיפור הניכר בהכנסות הקבוצה במהלך הרבעון השני, הודיעה החברה כי לא תפנה לקבלת מענקי המדינה לחודשים אלו. 

 

במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020, כחלק מיישום האסטרטגיה של הקבוצה להרחבה וחיזוק פעילותה בשווקים בינלאומיים, התקשרה החברה בהסכמים עם חברת Nike להפעלה של חנויות Nike במספר רב של מדינות באירופה. במקביל נמצאת החברה בשלב מתקדם של מו"מ להקמה והפעלה של חנויות Foot Locker באירופה. החברה רואה בהרחבת פעילותה באירופה מנוע צמיחה משמעותי של הקבוצה בשנים הבאות. 

 

הקבוצה ממשיכה למקד את משאביה ומאמציה בקידום מותגיה הקיימים, הקמת חנויות חדשות, הרחבת פעילות מותגי הספורט של הקבוצה בארץ ובעולם, והמשך המובילות של פעילות האונליין של הקבוצה באתרי הסחר שלה, ביניהם אתר האונליין הרב מותגי טרמינל X בתחומי האופנה והלייף סטייל. כל זאת לצד המשך איתור ובחינה של הזדמנויות עסקיות נוספות ושמירת מחויבות הקבוצה ללקוחותיה ועובדיה".

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה