דוחות כספיים

תדיראן מסכמת רבעון חזק עם עליה של 47% ברווחים

גידול במכירת מזגנים בתקופת הקורונה הביא לזינוק בהכנסות ברבעון שהסתכמו בכ-283.3 מיליון ש"ח לעומת 249.3 מיליון ברבעון המקביל

חדשות ספונסר 12/08/2020 11:07

א+א-

חברת תדיראן הולדינגס מפרסמת היום את הדוחות התקופתיים לרבעון השני של 2020 בו היא מציגה תוצאות חזקות למרות ואולי בזכות משבר הקורונה.

 

הכנסות הקבוצה בחציון הראשון של שנת 2020 הסתכמו לסך של כ-467.1 מיליון ש"ח, צמיחה בשיעור של כ-10.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות הקבוצה נבע בעיקר מגידול כמותי במכירות המזגנים. בחציון זה נרשם שיא מכירות במגזר המזגנים בהשוואה לחציונים מקבילים גם מבחינת ההיקף הכספי וגם ההיקף הכמותי של המכירות.

 

הכנסות הקבוצה ברבעון השני הסתכמו ל-283.3 מיליון ש"ח, צמיחה בשיעור של 13.6% ביחס לרבעון מקביל אשתקד. זהו רבעון עם שיא כספי במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים ושיא כמותי במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים ובכלל.

 

הרווח הגולמי של הקבוצה בחציון הראשון לשנת 2020 הסתכם לסך של כ-132.8 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-20.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הגולמי של הקבוצה בחציון הראשון של שנת 2020 גדל לכ-28.4% לעומת שיעור של כ-26% בחציון המקביל אשתקד.

 

הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון השני הסתכם לסך של כ-78.9 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ19.8% ביחס לרבעון מקביל אשתקד, שיעור הרווח הגולמי של הקבוצה ברבעון השני של שנת 2020 גדל לכ-27.8% לעומת שיעור של כ-26.4% ברבעון המקביל אשתקד. השיפור בחציון וברבעון כאמור נבעו בעיקר כתוצאה מעלייה בהיקף ההכנסות וכן מפעילות בפרויקט התייעלות אנרגטית בבתי חולים.

 

הרווח הנקי של הקבוצה בחציון הראשון של שנת 2020 הסתכם לסך של כ-47.3 מיליון ש"ח, גידול בשיעור של כ-68% . הרווח הנקי ברבעון הסתכם לכ-30.1 מיליון ש"ח גידול בשיעור של כ-46.8%.

 

בחודש מאי השנה הציגה החברה את יעדי העל החמש שנתיים שלה לפיהם יגיע היקף המכירות לכמיליון מזגנים בשנה ומחזור המכירות השנתי יסתכם במעל לשני מיליארד ש"ח. החברה שואפת להתבסס כשחקן גלובלי ב-2-3 שווקים ולהציע ערך ליפול באיכות אוויר הפנים.

 

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה: אמר עם פרסום הדוחות: "אנו מציגים רבעון שיא במכירות המזגנים עם צמיחה דו ספרתית בכל הפרמטרים, במקביל להתקדמות ביישום האסטרטגיה העסקית עליה הכרזנו בחודש מאי השנה. הגידול שחל ברבעון במכירות מגיע יחד עם גידול חד בביקושים בעונה החמה ולאור השהייה הממושכת בבתים.

 

עם פרוץ המשבר והחלת הסגרים הערכנו שהמערכות הביתיות החיוניות יעבדו מעבר לרגיל ונערכנו בהתאם, כך שהשיפור בתוצאות מגיע גם לאור הערכות תפעולית יעילה ונכונה בתקופה. אנו ממשיכים במרץ לפעול ליישום האסטרטגיה ארוכת הטווח עליה הכרזנו תוך מיקוד בצמיחה רווחית ופתרונות איכותיים ומבדלים ליצירת בית בריא וסביבה בריאה".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה