דוחות כספיים

פוורפליט: סך ההכנסות צמח ל-25.8 מיליון דולר בהשוואה ל-16.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות הרגילות הסתכם ב-3.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל

מערכת ספונסר 06/08/2020 17:20

א+א-

פוורפליט מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2020, אשר כוללות את התוצאות המאוחדות של I.D Systems ופוינטר טלוקיישן בע"מ שנרכשה. התוצאות הכספיות לרבעון השני ב - 2019, כוללות רק את תוצאותיה של I.D Systems טרם הרכישה של פוינטר טלוקיישן.

סך ההכנסות צמח ל-25.8 מיליון דולר בהשוואה ל-16.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות משירותים הסתכמו ב-16.4 מיליון דולר (63.5% מההכנסות), בהשוואה ל-5.6 מיליון דולר (36.4% מההכנסות) ברבעון המקביל ב - 2019. ההכנסות ממכירת מוצרים הסתכמו ב-9.4 מיליון דולר (36.5% מההכנסות) בהשוואה ל-10.6 מיליון דולר (65.4% מההכנסות) ברבעון המקביל בשנה שעברה.

הרווח הגולמי גדל והסתכם ב-14.0 מיליון דולר (54.5% מההכנסות) בהשוואה ל-7.1 מיליון דולר (43.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי משירותים הסתכם ב-10.7 מיליון דולר (62.5% מההכנסות משירותים) בהשוואה ל-3.5 מיליון דולר (62.0% מההכנסות משירותים) ברבעון המקביל ב - 2019.

הרווח הגולמי ממכירת מוצרים הסתכם ב-3.4 מיליון דולר (35.9% מההכנסות ממכירת מוצרים) בהשוואה ל-3.6 מיליון דולר (33.6% מההכנסות ממכירת מוצרים) ברבעון המקביל בשנה שעברה.


ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות הרגילות הסתכם ב-3.8 מיליון דולר או 13 סנט למניה רגילה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 29.4 מיליון מניות), בהשוואה להפסד נקי של 2.6 מיליון דולר או 15 סנט למניה רגילה בדילול מלא (בהתבסס על היצע מניות משוקלל וממוצע של 17.7 מיליון מניות).

ה-EBITDA המתואם על בסיס non GAAP הסתכם ב-2.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-EBITDA מתואם של 129 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

נכון לסוף הרבעון השני, יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הסתכמה ב-21.5 מיליון דולר וההון החוזר הסתכם ב-28.9 מיליון דולר.

הנהלת החברה ציינה בדיווח כי "למרות ההאטה הגלובלית ברבעון השני, חתמנו על מספר חוזים משמעותיים בעסק הלוגיסטיקה שלנו, ובכלל זה עם Rusken Packaging ו-Day & Ross, אחת מחברות הציים הגדולות ביותר בקנדה. בנוסף העמקנו והרחבנו את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם Jungheinrich, אשר ממשיך לעלות על הציפיות. מאז השקנו את פתרון ה-white-label שלנו לעסקים עם Jungheinrich לפני שנה, המכירות היו גבוהות ב-40% מהמתוכנן. אנו מצפים להוסיף על המומנטום של השותפות שלנו באמצעות השגת הזדמנויות חדשות בשוק לשתי החברות".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה