אלגומייזר מתייעלת: תתמקד בשיווק מקוון ותצמצם פעילויות לא רווחיות

החברה תתמקד בהרחבת סל המוצרים בתחום פתרונות טכנולוגיים לפרסום ומדיה של חברת הבת לינקיורי האחראית לרוב הכנסותיה של החברה

חדשות ספונסר 10/02/2020 11:47

א+א-

חברת אלגומייזר מדווחת היום כי בכוונת הנהלת החברה לבצע מיקוד וייעול של פעילות החברה. על פי התוכנית החדשה, אלגומייזר מתכוונת להתמקד בפעילות חברת הבת לינקיורי, העוסקת בתחום השיווק המקוון ומהווה היום את עיקר פעילות החברה ואחראית לרוב המוחלט של הכנסותיה.

 

החברה תתמקד בהרחבת סל המוצרים בתחום פתרונות טכנולוגיים לפרסום ומדיה. הודות לפלטפורמה הטכנולוגית של החברה, בסיס הלקוחות והשותפים הקיים שלה והניסיון בפיוח והשקת מורים, החברה מאמינה כי ביכולתה לפתח ולמסחר בצורה מהירה מוצרים חדשים. בשנה הקרובה מתעתדת החברה להשיק מוצרים חדשים בתחומים אטרקטיביים בתחום הפעילות העיקרי של לינקיורי כמו אבטחה וסייבר, טכנולוגיות פרסום ומובייל.

 

במסגרת המהלך החברה צפויה לבצע מיתוג מחודש שיציג באופן עדכני את הפעילות הנוכחית של החברה, כמו כן החליטה אלגומייזר על צמצום פעילויות שאינן רווחיות בהן עסקה החברה בעבר כמו טכנולוגיות וידאו, פרסום מקוון לעסקים קטנים ובינוניים ועוד.

 

בכוונת החברה לייעל את עסקיה על ידי התמקדות במוצרים רווחיים, ייעול כוח האדם וההוצאות על מו"פ ושיווק ומכירה. מהלך זה עשוי להפחית בעתיד את הוצאותיה הכלליות של החברה.  

 

כמו כן, במסגרת המיקוד וכפי שעשתה אלגומייזר בעבר עם רכישת לינקיורי, החברה ממשיכה לזהות הזדמנויות אטרקטיביות בשוק ובוחנת אפשרויות לביצוע רכישות נוספות של חברות. החברה מתמקדת בחברות עם הכנסות משמעותיות הפועלות בתחומים צומחים בעלי פוטנציאל מסחרי גדול.

 

אלגומייזר רכשה את חברת לינקורי המספקת פתרונות בתחום המוניטיזציה בשנת 2017, בתמורה ל-11 מיליון דולר. את שלושת הרבעונים הראשונים של 2019 סיימה אלגומייזר עם הכנסות של 119 מיליון שקל, המהוות עלייה מ-108 מיליון שקל בתקופה המקבילה .

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה