חדשות שוק ההון

עדיקה: להתפשטות הקורונה עשויה להיות השפעה לרעה על הפעילות

החברה נערכת להתקשרות עם אתרי ייצור במקומות נוספים בעולם; בשל העובדה שהתפשטות הוירוס אירעה במהלך תקופת החגים פעילות החברה לא נפגעה בשלב זה באופן מהותי

חדשות ספונסר 03/02/2020 10:18

א+א- 1

חברת האופנה עדיקה מעדכנת היום כי בעקבות התפשטות וירוס הקורונה בסין והודעת הרשויות המקומיות על הארכת תקופת החגים המקומית, נכון למועד זה לא ידוע מתי תשוב פעילות החברה בסין למהלכה הרגיל.

 

החברה מבהירה כי אינה פועלת במחוז חובי, בו התפרץ הנגיף ומסבירה כי פעילותה לא נפגעה בשלב זה באופן מהותי בשל העובדה שהתפשטות הוירוס אירעה במהלך תקופת החגים המקומית בסין.

 

יחד עם זאת, מבהירים בעדיקה, כי אם במהלך השבועות הקרובים לא תתבהר התמונה ביחס להשפעת וירוס הקורונה על פעילות החברה בסין בטווח הארוך, עשויה להיות להפשטות הוירוס השפעה מהותית לרעה על פעילות החברה. על מנת לצמצם את ההשפעה, בטווח הקצר והארוך, עדיקה נערכת להתקשרות עם אתרי ייצור במקומות נוספים בעולם.

 

בנוסף מעדכנת החברה בפרטים אודות פעילותה בשנה החולפת, כאשר היא מסבירה שהיא מקיימת פגישות עם גורמים בינלאומיים מתחומי הקמעונאות, המסחר האלקטרוני והמכירה הסיטונאית וכן עם משקיעים במטרה לייצר שיתופי פעולה שיקדמו את פעילותה הבינלאומית של החברה.

 

בפגישות אלה עשויים להימסר על ידי החברה פרטים נוספים על אלו המופיעים בדוחות, ביניהם נתון הפריטים שנמכרו על ידי החברה במהלך שנת 2019 במסגרת הפעילות בישראל, שעומד על כ-2.4 מיליון פריטים.

 

מספר העובדים הכולל בקבוצה עומד על כ-500 עובדים, מתוכם כ-250 מועסקים במשרה מלאה. לחברה 9 חנויות בפריסה ארצית בישראל וחנות נוספת במנהטן, ניו יורק. במהלך שנת 2019 נמכרו על ידי החברה במסגרת הפעילות הבינלאומית 244.5 אלף פריטים.

 

עדיקה מציגה את יעדיה האסטרטגיים של החברה לפעילותה בחמש השנים הקרובות:

 

 * המידע מתוך דיווח החברה למאיה

 

היעדים האסטרטגים המוצגים בטבלה מניחים השקעה מחדש של הכנסות הפעילות הבינלאומית, לצורך תמיכה בהמשך צמיחת הפעילות והשקעות הון בסך של כ-20 מיליון דולר. בהודעה לבורסה מסייגת החברה כי טרם התקבלו החלטות רלוונטיות הקשורות לגיוס ההשקעות המדובר.

 

כספי ההשקעות מיועדים לגידול הדרגתי של הוצאות השיווק, השקת אסטרטגיית שיווק באמצעות משפיעניות ברשתות החברתיות, ביסוס המותג בזירה הבינלאומית, פתיחת חנויות פופ אפ בהתבסס על ניתוח הפיזור הגיאוגרפי של לקוחות החברה והתקשרויות ושיתופי פעולה עם גורמים עסקיים בינלאומיים בתחומי הקמעונאות, המסחר האלקטרוני, מכירה סיטונאית ולוגיסטיקה.

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    עדיקה

    ניסתה לאחרונה מזלה בתפוח. חברה להמונים. איכות בינוני ומטה. זה מין זארה אבל קטנה יותר ואיכות טובה פחות. מחירים קטנים.... אבל מודעת לנטיות האופנה.... תודה יום נעים
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    rutti 03/02/2020 10:44