חדשות שוק ההון

קסטרו סוגרת את רשת אקססורייז ומפסיקה את פעילות לאדילה אונליין

ההחלטה מגיעה כתוצאה מאסטרטגיית החברה להתמקדות במותגי הליבה של הקבוצה והיפרדות מפעילויות שאינן רווחיות מספיק

חדשות ספונסר 30/12/2019 10:22

א+א-

חברת קסטרו מדווחת היום כי חברת הבת איי.סי.סי אופנה המפעילה את רשת חנויות אביזרי האופנה "אקססורייז" קיבלה החלטה על פירוק מרצון. החברה תפעל למימוש החלטתה בחודשים הקרובים. בקסטרו הוחלט לפעול להסבת חנויות המותג אקססורייז לטובת המשך התרחבותה של רשת "קיקו מילאנו".

 

בנוסף, הודיעה קסטרו כי חברת הבת לאדילה אונליין הפסיקה את פעילותה. מקסטרו נמסר כי היא אינה צופה ששני האירועים הללו ישפיעו באופן מהותי על פעילותה או תוצאותיה.

 

רשת אביזרי האופנה אקססורייז נרכשה על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2015. לרשת 11 סניפים ברחבי הארץ. מותג האופנה LADILA נרכש על ידי קבוצת הודיס-קסטרו בשנת 2018.

 

רון רוטר, משנה למנכ"ל קבוצת הודיס-קסטרו, אמר בתגובה: "לקראת סוף שנת 2019 ועם פנינו לשנת 2020 אנו מודיעים היום כי, בשנת 2020 קבוצת הודיס-קסטרו תמקד את פעילותה במותגי הליבה המצליחים של הקבוצה (קסטרו, קיקו מילנו, קרולינה למקה, הודיס, אורבניקה, איב רושה וטופטן).

 

בימים אלה סגרה הקבוצה את פעילות המותג לאדילה ומודיעה על פירוק מרצון של המותג אקססורייז (איי.סי.סי אופנה בע"מ). זאת במטרה להתמקד בפעילויות הליבה של הקבוצה, ולהתנתק מפעילויות שאינן מספיק רווחיות לקבוצה.

 

עוד הוסיף רוטר כי, "מותג האיפור האיטלקי קיקו מילנו, מהווה היום את אחד ממנועי הצמיחה המצליחים של קבוצת הודיס-קסטרו. למותג, אשר הושק ב 2018, שבע חנויות ברחבי הארץ, ובמהלך שנת 2020 אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את פריסת החנויות שלו."

 

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה