חדשות שוק ההון

ננו דיימנשן מציגה עליה בהכנסות ברבעון השלישי, אך גם בהפסד הנקי

החברה שיפרה את הרווחיות הגולמית ל-45% ברבעון ; ההפסד הנקי הסתכם ב-4.3 מיליון דולר לעומת הפסד של 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל

חדשות ספונסר 13/11/2019 16:04

א+א-

ננו דיימנשן הדואלית מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי לשנת 2019, עם הכנסות של 2,243,000 דולר לרבעון, בהשוואה ל1,161,000 דולר ברבעון השני של 2019. ההכנסות מהוות גידול גם בהשוואה לרבעון השלישי של 2018 בו נרשמו הכנסות בסך של 1,672,000. בתשעת החודשים מתחילת השנה עמדו הכנסות החברה על כ-5.1 מיליון ₪, השווה להכנסה של החברה בשנת 2018 כולה.

 

לצד הגידול בהכנסות, החברה שיפרה את הרווחיות הגולמית ל45% ברבעון השלישי של 2019, בהשוואה לרווח גולמי של 28% ברבעון השני של 2019.

 

ההפסד הנקי ברבעון השלישי עמד על 4.3 מיליון דולר, או 0.02 דולר למניה, לעומת הפסד של 1.18 מיליון דולר ו-0.01 דולר למניה ברבעון השני של 2019 והפסד של 3.6 מיליון דולר או 0.04 דולר למניה ברבעון השלישי של 2018. העליה בהפסד מיוחסת בעיקר למימון הוצאה של כמיליון דולר ברבעון השלישי של 2019 כתוצאה מהוצאות הנפקה ושינויים בשווי הוגן של כתבי אופציה להמרה.

 

מזומנים ושווי מזומנים של החברה הסתכמו ב-5.5 מיליון דולר נכון ל-30.9.2019 לעומת 3.75 מיליון דולר בסוף שנת 2018. העליה משקפת בעיקר את התמורה שהתקבלה ממכירת מניות ADS ברבעון הראשון של 2019 ומהנפקה ברבעון השלישי.

 

"אנו גאים להציג תוצאות שיא עם הכנסות של 2.2 מיליון דולר, ברבעון השלישי של 2019" , ציין עמית דרור, מנכ"ל ננו דיימנשן. "מאז שהשקנו את מערכת ה-LDM, אנו עדים להאצה במכירות אשר מוכיחה שהתגובה המהירה שלנו והפעילות שנקטנו החזירו את החברה לפסים של צמיחה."

 

"בנוסף, אנו עדים לשיפור בפרמטרים פיננסים נוספים, לרבות גידול של 111% במכירות המוצרים המתכלים. אנו רואים בעובדה הזו אישוש למודל העיסקי שלנו, של הכנסות חוזרות המבוססות על מוצרי הדיו החדשניים של החברה. כאשר אנו מסכמים את הרבעון המוצלח הזה, אנו ממשיכים במאמצינו להוציא לפועל את האסטרטגיה שלנו לתמיכה בצמיחה במכירות", הוסיף מר דרור.

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה