הרווח הנקי של פריון גדל ברבעון השלישי ב-31% ל-2.9 מיליון דולר

ההכנסות צמחו ב-15% ל-65.8 מיליון דולר; התזרים התפעולי מתחילת השנה הסתכם ב-33.5 מיליון דולר, לעומת 32.8 מיליון דולר בשנת 2018 כולה

חדשות ספונסר 06/11/2019 13:14

א+א-

פריון נטוורק, המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2019, שהסתיימו ב-30 בספטמבר.

 

הכנסות החברה ברבעון השלישי צמחו ב-15% לעומת הרבעון המקביל ל-65.8 מיליון דולר, בעיקר הודות לצמיחה של 43% בפעילויות החיפוש, שנהנו מהוספת ספקי מדיה חדשים, הכנסות גבוהות יותר פר חשיפה וגידול במספר החפשנים.

 

ההכנסות מפעילות הפרסום ירדו ב-18% בשל המשך המעבר ממכירת פורמטים לפתרונות כוללים. למרות ירידה זו, גדל שיעור הרווח הגולמי של פעילות הפרסום לעומת הרבעון המקביל, כתוצאה מהחלטת החברה להעדיף עסקאות בעלות שיעור רווחיות גבוה יותר גם במחיר של פגיעה בהכנסות בטווח הקצר. 

 

הרווח הנקי גדל ב-32% לעומת הרבעון המקביל ל-2.9 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP גדל ב-16% והסתכם ב-5 מיליון דולר, כ-8% מסך ההכנסות. ה-EBITDA המתואם ברבעון השלישי גדל ב-13% לעומת הרבעון המקביל ל-7.6 מיליון דולר, כ-12% מההכנסות.

 

בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-38% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-11 סנט. ואילו הרווח למניה על בסיס Non-GAAP גדל ב-13% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-18 סנט. החברה עקפה את התחזיות גם בשורת ההכנסות וגם בשורת הרווח למניה. הצפי היה לרווח של 7 סנט, ובפועל הגיע הרווח כאמור ל-11 סנט.

 

תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השלישי הגיע ל-11.1 מיליון דולר, וקופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר של החברה הסתכמה בסוף ספטמבר ב-52 מיליון דולר. חוב החברה ירד בסוף ספטמבר ל-18.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-40.5 מיליון דולר בתחילת השנה. כך שקופת המזומנים נטו (מזומנים בניכוי התחייבויות לבנקים) גדלה מ-2.7 מיליון דולר בתחילת השנה ל-33.3 מיליון דולר בסוף הרבעון השלישי.

 

בנוגע להמשך השנה, הנהלת החברה צופה לסיים את 2019 בטווח העליון או מעל לתחזית ה-EBITDA המתואם שמסרה ברבעון הקודם, העומדת על 25-27 מיליון דולר.

 

עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "התוצאות הכספיות ברבעון השלישי הן תוצאה ישירה של ההשקעות הטכנולוגיות והאסטרטגיות שביצענו להרחבת והתאמת מוצרינו לצורכי הלקוחות. יכולתנו לספק סל פתרונות מגוון לאתרי תוכן, פלטפורמות חיפוש ורשתות חברתיות, מיצבה את פריון באופן ייחודי ליהנות ממעבר תקציבי פרסום של מותגים וסוכנויות פרסום לפלטפורמות וערוצים שונים - במטרה לממש את מטרותיהם השיווקיות.

 

גרסטל הוסיף: "מינוף יכולות ופתרונות חדשים בפעילויות החיפוש, פנייה לספקי מדיה חדשים, הגדלת מספר החפשנים הייחודיים בבינג של מיקרוסופט וייעול המוניטיזציה מתנועה זו - שיפרה את הרווחיות ותזרים המזומנים של פריון. מאמצי הפיתוח שלנו להרחבת פתרון המיתוג הדיגיטלי המסונכרן מתקדמים כמתוכנן, ואנו צופים להשיק מוצר חדש וכולל במחצית הראשונה של 2020". 

 

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה