חדשות שוק ההון

קסטרו מסיימת את המחצית הראשונה של השנה בהפסד של 38 מיליון ₪

חג הפסח שחל השנה ברבעון השני הביא לעליה בהכנסות שהסתכמו בכ-460 מיליון ₪; הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-28 מיליון ₪

חדשות ספונסר 28/08/2019 13:39

א+א-

קבוצת קסטרו הודיס מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון השני של 2019 ולמחצית הראשונה כולה. ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ- 460 מיליון ש"ח לעומת כ- 422 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע, בין היתר, מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני ואילו ברבעון המקביל אשתקד חל ברבעון הראשון. ההכנסות במחצית הראשונה של השנה הסתכמו בכ- 830 מיליון ש"ח לעומת כ- 851 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון בכ- 280 מיליון ש"ח (60.9% מהמכירות) לעומת כ- 263 מיליון ש"ח (62.4% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 475 מיליון ש"ח (57.2% מהמכירות) לעומת כ- 503 מיליון ש"ח (59.1% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון בכ- 28 מיליון ש"ח בדומה לרווח התפעולי ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 19 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ- 29 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

 

הרווח הנקי הסתכם ברבעון בכ- 11 מיליון ש"ח לעומת כ- 22 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ- 38 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ- 20 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

 

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס  אמר היום עם פרסום התוצאות: "אנחנו בעיצומו של תהליך אסטרטגי רחב של מיזוג, תהליך שילווה אותנו בשנים הקרובות אשר מטרתו הינה סנרגיה ושיפור היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה.

 

"בין המהלכים המרכזיים של קבוצת קסטרו-הודיס השקנו בהצלחה את מותג הקוסמטיקה האיטלקי קיקו מילאנו בישראל, אנו ממשיכים בהרחבת המותג עם פריסת חנויות נוספת בישראל. הרחבנו את המערך הדיגיטלי של מותגי קבוצת קסטרו-הודיס הרבעון, עם השקת אתרי אינטרנט מקוונים חדשים לאתרי מותג הקוסמטיקה קיקו מילאנו, מותג האופנה אורבניקה, ומותג הקוסמטיקה הבוטנית מצרפת איב רושה. מותגים נוספים בקבוצה נמצאים בהליך עבודה לחידוש אתריהם, והשקתם תערך במהלך השנה הקרובה.

 

"תחת המותג קרולינה למקה", ציין רוטר, "כי במחצית הראשונה של 2019 נעשתה השקעה גבוהה של קרוב לכ-30 מיליון ש"ח בהשקת "קרולינה למקה ארה"ב", אנו מאמינים כי את פירותיה של השקעה זו נוכל לראות בשנים הבאות. ".

 

עוד ציין רוטר, " אנו ממשיכים לראות תוצאות חיוביות של נתוני רווחיות איתנים בקטגוריית אביזרי האופנה בישראל, וכן אנו רואים צמיחה במגזר האופנה ברבעון השני בדומה לגידול בשוק האופנה (ע"פ נתוני ריס).

 

"עוד ברבעון זה כחלק מתהליך הרחבת השדרה הניהולית והשינויים הארגוניים עם מנהלים חדשים, צעירים ומוכשרים מהטובים בישראל, גייסה קבוצת קסטרו-הודיס סמנכ"לית משאבי אנוש חדשה - אורית טל אסא, המגיעה מתחום הסלולר עם עשרות שנות ניסיון.

 

"אנו ממשיכים ביישום תהליך הסינרגיה של כל מותגי קבוצת קסטרו-הודיס, במטרה לפתח מנועי צמיחה חדשים, ולייעל את מערכות התפעול של הקבוצה. ואנו פועלים במטרה להמשיך להוביל את ענף האופנה בישראל עם המותגים הטובים ואהובים ביותר תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל.".

 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה