חדשות שוק ההון

פריון עוקפת את התחזיות ברבעון השני ומעלה את תחזית הרווח ל-2019

הרווח למניה זינק ב-267% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-11 סנט, 8 סנט מעל תחזיות האנליסטים; לראשונה ב-3 השנים האחרונות צמחו ההכנסות ביחס לרבעון המקביל והגיעו ל-63.6 מיליון דולר

חדשות ספונסר 07/08/2019 15:00

א+א-

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות פרסום דיגיטליים המסנכרנים בין פלטפורמות חיפוש, רשתות חברתיות ואתרי תוכן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של 2019, שהסתיימו ב-30 ביוני.

 

הכנסות החברה ברבעון השני צמחו ב-1% לעומת הרבעון המקביל ל-63.6 מיליון דולר, בעיקר הודות לצמיחה של 43% בפעילויות החיפוש. ההכנסות מפעילות הפרסום ירדו ב-36% בשל המעבר ממכירת פורמטים לפתרונות כוללים. למרות ירידה זו, גדל שיעור הרווח הגולמי של פעילות הפרסום לעומת הרבעון המקביל, כתוצאה מהחלטת החברה להעדיף עסקאות בעלות שיעור רווחיות גבוה יותר גם במחיר של פגיעה בהכנסות בטווח הקצר. 

 

עלויות רכש לקוחות ומדיה ברבעון השני הסתכמו ב-33.2 מיליון דולר, כ-52% מסך ההכנסות, לעומת 31.1 מיליון דולר, או 50% מסך ההכנסות, ברבעון המקביל.

 

הרווח הנקי גדל ב-194% לעומת הרבעון המקביל ל-2.9 מיליון דולר. ואילו הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ירד ב-4% והסתכם ב-4.5 מיליון דולר, כ-7% מסך ההכנסות. ה-EBITDA המתואם ברבעון השני גדל ב-4% לעומת הרבעון המקביל ל-7.4 מיליון דולר, כ-12% מההכנסות. בשורה התחתונה, גדל הרווח למניה ב-267% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-11 סנט, 8 סנט מעל תחזיות האנליסטים.

 

תזרים המזומנים התפעולי של פריון ברבעון השני גדל ב-194% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-8.4 מיליון דולר, וקופת המזומנים והפיקדונות לטווח קצר של החברה הסתכמה בסוף הרבעון השני ב-42.1 מיליון דולר. 

 

חוב החברה, המורכב מהלוואות לזמן קצר, הלוואות לזמן ארוך ואג"ח להמרה, ירד בסוף יוני ל-20.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-40.5 מיליון דולר בסוף השנה שעברה. כך שקופת המזומנים נטו (מזומנים בניכוי התחייבויות) גדלה מ-2.7 מיליון דולר בסוף 2018 ל-21.3 מיליון דולר בסוף יוני.

 

בנוגע להמשך השנה, העלתה הנהלת החברה את תחזית ה-EBITDA המתואם ל-2019 מ-24-26 מיליון דולר ל-25-27 מיליון דולר.

 

עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר מנכ"ל פריון נטוורק, דורון גרסטל: "פריון ממשיכה לשפר את מעמדה כחברה עם יכולות חדשניות בשוק הפרסום הדיגיטלי, תוך בניית מאזן חזק. סל מוצרינו הרחב במדיה מאפשר לנו להפיק תועלת מטרנדים חדשים בתחום הפרסום הדיגיטלי.

 

מותגים וסוכנויות פרסום פועלים בסביבה משתנה, ומעבירים תקציבים בין מסכים, רשתות חברתיות ומנועי חיפוש להשגת מטרותיהם, תוך התחשבות בגורמים חיצוניים, כולל לחצים רגולטוריים ואחרים. פריון ממוצבת היטב בשוק הפרסום הדיגיטלי, וצפויה להמשיך ליהנות משינויים אלה, כפי שמתבטא בצמיחת הכנסות החברה ברבעון האחרון וביכולתנו להעלות את התחזית ל-2019.

 

"בפעילות החיפוש, ההשקעות הטכנולוגיות שלנו הוכיחו את עצמן, וצמחנו רבעון רביעי ברציפות ביחס לרבעונים קודמים, ורבעון שלישי ברציפות ביחס לרבעונים מקבילים. בפעילות הפרסום, ההשקעות באנדרטון הגדילו את שיעור הרווחיות ב-8%, למרות הירידה בהכנסות.

 

ישנה הכרה גוברת מצד סוכנויות פרסום ומותגים בערך המוסף של פתרון ’המיתוג הדיגיטלי המסונכרן’ שלנו. השותפות עם ספקית נתוני הצפייה האמריקאית אלפונסו (Alphonso), עליה הודענו לפני כחודש, פותחת בפנינו הזדמנויות גם בסגמנט הטלוויזיה. בתוך חודש בלבד, גדל צבר ההזמנות שלנו ב-5 מיליון דולר, הודות לשילוב טלוויזיה דיגיטלית בפתרון המיתוג המסונכרן שלנו". 

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה