חדשות שוק ההון

חברת מג’יק סיפקה את התשתית לאתר הקניות אונליין של סופר-פארם

פתרון האינטגרציה של מג’יק מחבר את תשתית האתר למערכות ארגוניות ולוגיסטיות ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים באתר

חדשות ספונסר 06/03/2019 14:58

א+א-

חברת מג’יק העוסקת בפתרונות מקיפים לאינטגרציית מערכות ולפיתוח אפליקציות עסקיות, מדווחת היום כי פתרון האינטגרציה שלה, Magic xpi, נבחר על ידי ’סופר-פארם’ להוות את תשתית אתר המסחר האלקטרוני (E-commerce) של הרשת, שהושק באמצע 2017, ומשמש כיום כתשתית לפעילותו השוטפת של האתר.

 

’סופר-פארם אונליין’, חנות הסחר המקוונת של הרשת, מאפשרת ללקוחות להזמין מוצרים באינטרנט 24 שעות ביממה, ולקבלם באמצעות איסוף עצמי, או באמצעות שליח לביתם. בכוונת סופר-פארם להרחיב את מגוון הפריטים בחנות באופן מתמשך, כולל רכישת תרופות מרשם באמצעות האתר.

 

’סופר-פארם אונליין’ מבוססת על פלטפורמת הסחר האלקטרוני ’סאפ היבריס’ (CX SAP Hybris). ניהול המסחר המקוון נעשה באמצעות פתרון Magic xpi. פתרון אינטגרציה זה מחבר את תשתית האתר למערכות פנים ארגוניות ולוגיסטיות, מתאם בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים, ומאפשר עדכון אוטומטי שוטף של המלאי והמבצעים באתר.

 

יוסי כהן, סמנכ"ל הארגון ומערכות המידע, סופר-פארם: "סופר-פארם, החברה המובילה בתחומה בשוק הישראלי, הקימה אתר חדשני וראשון מסוגו בישראל, במטרה להעשיר את מגוון השרותים שאנו מספקים ללקוחותינו יחד עם חוויית משתמש ידידותית ומאובטחת. פתרון האינטגרציה של מג’יק אפשר לנו להקים תשתית יציבה בצורה זריזה וקלה, וזאת הודות למהירות הפיתוח, לאינטגרציית המערכות המהירה ולגמישות הגבוהה שהוא מספק לביצוע שינויים והרחבות, ככל שיידרשו."

 

דוד שלטון, סמנכ"ל המכירות, מג’יק ישראל: "אני שמח על הצלחתו של פרויקט חדשני זה. סנכרון כמויות המידע העצומות, חיבור המערכות הארגוניות והחיצוניות, והתיאום בין התהליכים התפעוליים והעסקיים השונים באמצעות פתרון האינטגרציה של מג’יק, מאפשרים לסופר-פארם להנגיש את חוויית הקנייה הנעימה המאפיינת את הרשת, לכל לקוח ולקוח, מכל מקום ובכל זמן."

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה