חדשות שוק ההון

הולמס פלייס רשמה צמיחה של 22% בהכנסות השנתיות, הרווח הנקי הוכפל

הרווח הנקי של רשת מועדוני הכושר והבריאות הסתכם בשנה שחלפה ב-13.2 מיליון ש"ח וההכנסות עלו לכ-370 מיליון, בהשפעת איחוד התוצאות עם רשת גו אקטיב ורכישת גרייט שייפ

מערכת ספונסר 22/03/2018 13:44

א+א-

חברת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, חברת מועדוני הכושר והבריאות מקבוצת הולמס פלייס העולמית, מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לשנת 2017 ומדווחת על צמיחה של כ-22% בהכנסות שהגיעו ל-369.5 מיליון שקל ועל הכפלת הרווח הנקי שהסתכם ב-13.2 מיליון שקל.

 

תוצאות החברה ב-2017 הושפעו מאיחוד מלא של תוצאות רשת גו אקטיב שנרכשה במחצית השנייה של 2016, מרכישת מועדון גרייט שייפ, מהביקוש הגובר לפורמט מועדוני כושר Low Cost (תחת המותג אייקון פיטנס) ומניצול טוב ויעיל יותר של היתרון לגודל. במהלך התקופה מספר מנויים הממוצע של החברה גדל ב-22% ונכון לסוף התקופה החברה חצתה את רף 114 אלף מנויים.

 

הכנסות החברה ב-2017 הסתכמו ב-369.5 מיליון שקל לעומת הכנסות בהיקף של 303.2 מיליון שקל בשנת 2016. הצמיחה בהכנסות מקורה בשני מגזרי הפעילות: מועדוני הולמס פלייס שצמחו ב-2017 בכ-12% להכנסות של 356.8 מיליון שקל ומועדוני אייקון פיטנס שצמחו ב-372% ל-12.8 מיליון שקל.

 

הרווח הגולמי צמח ב-2017 ב-32% ל-46.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של 35 מיליון שקל ב-2016. הגידול ברווח הגולמי הינו תוצאה של הצמיחה בהכנסות מהמועדונים, לצד התייעלות בהוצאות הכרוכות בהפעלת המועדונים.

 

ה-EBITDA רשם ב-2017 זינוק של 62% והסתכם בכ-43.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-EBITDA של 26.8 מיליון שקל ב-2016. הגידול החד ב-EBITDA נובע מהגידול ברווח הגולמי והגידול המתון יחסית בהוצאות המכירה והשיווק הודות לכוח המותג הולמס פלייס.

 

הרווח התפעולי זינק ב-2017 ב-138% ל-14.5 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של 6.1 מיליון שקל ב-2016. הרווח הנקי של הולמס פלייס ב-2017 הוכפל ל-13.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של 6.7 מיליון שקל בשנת 2016.

 

תזרים המזומנים השוטף של החברה הסתכם ב-2017 ב-29.8 מיליון שקל, עלייה לעומת תזרים שוטף בהיקף 22.2 מיליון שקל ב-2016. הרווח הנקי התזרימי מפעילות שוטפת ב-2017 הסתכם ב-24.1 מיליון שקל, לעומת 15.2 מיליון שקל ב-2016.

 

ההון העצמי של הולמס פלייס הוכפל ונכון לסוף 2017 נאמד בכ-161.5 מיליון שקל, כ-49.6% מהמאזן, בהשוואה להון עצמי של 88.9 מיליון שקל, כ-33% מהמאזן בסוף 2016. באמצע חודש דצמבר 2017 השלימה החברה הנפקת מניות ראשונה בבורסת תל אביב, וגייסה 63.1 מיליון שקל (בנטרול הוצאות) בהנפקת מניות.

 

תוצאות המחצית השנייה של 2017: ההכנסות במחצית השנייה של 2017 צמחו ב-14% והסתכמו ב-189.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 166.7 מיליון שקל במחצית השנייה של 2016.

 

ה-EBITDA במחצית השנייה של השנה זינק ב-83% והסתכם ב-22.4 מיליון שקל, לעומת 12.2 מיליון שקל במחצית השנייה של 2016.

 

הרווח הנקי הסתכם ב-8.4 מיליון שקל במחצית השנייה של השנה, בדומה לרמתו במחצית השנייה של 2016, בה נרשמו הכנסות מס גבוהות.

 

עלייה עקבית בהכנסות מגזר אייקון, 7.5 מיליון שקל הכנסות במחצית השנייה של השנה, לעומת 5.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה ו-2.7 מיליון שקל במחצית השנייה של 2016.

 

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס, מסרה: "אנו מרוצים מאוד מתוצאות 2017 המעידות על הצלחת תוכנית הצמיחה האסטרטגית של החברה ועל יכולתנו למנף את כוח המותג ואת ההיצע הרחב של פורמטים ושירותים שאנו מציעים ללקוחותינו לטובת חיזוק המובילות העסקית. הולמס פלייס השלימה בחודשים האחרונים הנפקה ראשונית בבורסה והחברה ערוכה להמשך יישומה המהיר של תוכנית הצמיחה, המתבססת על המשך שיפור הביצועים בפעילות מועדוני בריאות וכושר תחת המותגים הולמס פלייס וגו אקטיב וכן על מנוע הצמיחה שבפעילות מועדוני כושר Low Cost תחת המותג אייקון פיטנס, תחום הנחשב לצומח ביותר בעולם.

 

"הולמס פלייס הינה המותג המוביל בישראל עם פריסה גיאוגרפית רחבה של מועדונים. החברה נהנית כיום מגמישות ניהולית ותפעולית המאפשרת לה לפנות לקהל רחב יותר של מתאמנים ולבסס את נתחי השוק שלה בכל אחד מהפורמטים. כך לדוגמה, המרנו באשדוד מועדון גו אקטיב למועדון אייקון, שהצטרף לפתיחת מועדוני אייקון בארבע ערים נוספות. תנופת העשייה נמשכת, ובמהלך 2017 זכתה הולמס פלייס במכרזי BOT להקמת מועדונים משפחתיים בחדרה ובכפר סבא, ובמקביל השלמנו את רכישת פעילות מועדון הכושר זאוס במגדל משה אביב ברמת גן.

 

"אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להמשיך ולהבטיח רמת שירות בינ"ל ובמהלך השנה השקענו מעל 12 מיליון שקל בשיפור המועדונים הקיימים לטובת לקוחותינו. השנה אימצנו גם את שיטת Les Mills למועדונים אשר משתלבת עם השיעורים הייעודיים של הולמס פלייס ובנוסף הגדלנו את כמות המתאמנים בסטודיו הספינינג של החברה. היכולת של הולמס פלייס כיום להעניק חוויית שירות מלאה ושלמה עבור הלקוחות מצליחה לעלות את רמת שביעות הרצון בקרב המנויים וליצור זיקה ומחויבות גבוהה יותר בין המועדון למנוי. הולמס פלייס תמשיך להשקיע ולהרחיב את היצע שירותי הערך המוסף שלה, על בסיס מטרות ויעדים, בהתאם לתוכנית הצמיחה האסטרטגית".

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה