חדשות שוק ההון

בריל אימצה תוכנית אסטרטגית חדשה: שינוי במבנה העסקי והניהולי

להערכת החברה, תהליך ביצוע ויישום התכנית האסטרטגית, הכוללת חלוקת ומיקוד פעילות השיווק והמכירה ל-3 חטיבות פעילות עיקריות, צפוי לארוך כ-5 שנים

מערכת ספונסר 01/02/2018 10:05

א+א-

במסגרת הדו"ח התקופתי של בריל לשנת 2016, הודיעה החברה כי כחלק מתכניותיה לעמוד באתגרים הניצבים בפניה במסגרת פעילותה העסקית - ובשים לב לכך שבשנים האחרונות החברה אינה מצויה בפסים של רווחיות - היא מבצעת בחינה מקיפה וכוללת של האסטרטגיה העסקית שלה, ושלצורך כך גם שכרה שירותי חברת ייעוץ אסטרטגי. בהתאם לכך, ולאחר מספר דיונים שהתקיימו בעניין, אימץ אתמול (רביעי) דירקטוריון החברה תכנית אסטרטגית עדכנית לפעילות החברה והקבוצה, וזאת במטרה לשפר את התמודדותן ועמידתן באתגרים העסקיים הנובעים מהשינוי המהותי שחל בשנים האחרונות בשוק האופנה, והתחרות הגוברת בו - תוך מקסום היתרונות היחסיים והסינרגיה בין רשתות ומותגי הקבוצה.

 

בין היתר ובעיקר, כוללת התכנית האסטרטגית את המהלכים המתוכננים הבאים: 1. חלוקת ומיקוד פעילות השיווק והמכירה של הקבוצה לשלוש חטיבות פעילות עיקריות: א. חטיבת רשת ’גלי’, תוך הפיכתה ומיצובה כרשת המובילה בישראל בתחום ההנעלה לכל המשפחה; ב.חטיבת מגזר סופר ברנדס, תוך הפיכתה לגורם מוביל בשוק נעלי האופנה לנשים וגברים; ו-ג. חטיבת מגזר ’לי קופר’ בתחום ההלבשה. בתוך כך תמשיך החברה לבחון את האפשרות לצמצם את היקף פעילותה בתחום הביגוד וההלבשה, ובמקביל להתמקד בהרחבת והעמקת פעילותה בענף ההנעלה.

 

2. בניית תכנית עבודה רב שנתית ל-3 חטיבות הפעילות הנ"ל, ולמטה החברה; 3. בניית תכנית עסקית רב שנתית לקבוצה; 4. ביצוע שינוי במבנה הניהולי של החברה, שעיקרו מינוי 3 מנהלי חטיבות (לכל-אחת מ-3 חטיבות הפעילות הנ"ל), שיהיו כפופים למנכ"ל הקבוצה, אשר יפעל תחת יו"ר דירקטוריון החברה. החברה תפעל, בכפוף להוראות הדין, להגדיל את היקף תפקידו של היו"ר, להיקף השקול ל-80% עד 100% משרה; 5. גיוס הון לחברה באמצעות מכירת פעילויות/נכסים של הקבוצה ו/או איתור משקיע; 6. השקעה - בכפוף לגיוס הון כאמור - בשדרוג ושיפוץ חנויות רשתות החברה; 7. שדרוג מערך הדיגיטל בחברה, בדגש על אתר הסחר האינטרנטי בתחום ההנעלה, שהקבוצה צפויה להשיק בעת הקרובה; 8. קידום פעילות מועדון הלקוחות של הקבוצה.

 

החברה הודיעה כי תפעל ותשאף ליישם את התכנית האסטרטגית באופן מהיר ויעיל, ככל הניתן. להערכת החברה, תהליך ביצוע ויישום התכנית האסטרטגית צפוי לארוך כ-5 שנים. מכל מקום, מובהר שתהליך זה הינו מורכב ובין היתר תלוי גם בהתפתחויות ו/או בגורמים חיצוניים, שלחברה אין שליטה עליהם ו/או ודאות לגבי השגתם, לרבות בהיבטים העסקי, הפיננסי-מימוני, רגולטורי וכדו’. על-כן, ייתכן שתהליך היישום יארך מעבר לתקופה האמורה ו/או לא יבוצע באופן מלא ו/או יבוצע תוך שילוב ו/או אימוץ שינויים והתאמות נדרשים.

כתבות נוספות

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה