אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמלת, הודיע היום על שינוי מבנה ארגוני ושורת מינויים חדשים בקבוצה. מבנה החברה יכלול כעת שלוש חטיבות לקוחות: חטיבת הרכב הפרטי שתכלול את המותגים סובארו ופיאט פרטיות, חטיבת הפרימיום שתכלול את המותגים אלפא רומיאו, ג’יפ, אבארט, קרייזלר ודודג’ והחטיבה העסקית שתכלול את המותגים איווקו, פיאט מסחריות וראם.

 

את חטיבות הלקוחות יובילו, אסף אבישר, סמנכ"ל חטיבת סובארו עד כה, שיקבל את תפקיד מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי ו-יוני אבי-טוב שימשיך בתפקידו ויוגדר מנכ"ל החטיבה העסקית.

 

עומר לוי, משנה למנכ"ל קבוצת סמלת ימלא באופן זמני את תפקיד מנכ"ל חטיבת הפרימיום עד להשלמת תהליך איוש מנכ"ל חדש לחטיבה זו שצפוי להיות בחודשים הקרובים.

 

בנוסף, הודיע אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמלת על מינוייה של שלי שפילמן יערי לסמנכ"לית השיווק החדשה של הקבוצה. שפילמן יערי שימשה ב-6 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל ושותפה במשרד הפרסום LEAD. השינוי הארגוני ושורת המינויים ייכנסו לתוקף החל מה-1.1.2018.

 

אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמלת ציין: "ב- 9 השנים האחרונות צמחה והתפתחה חברת סמלת וידעה לבצע 4 תהליכי רכישה ומיזוג מוצלחים ביותר, היום יותר מתמיד אני מאמין בפוטנציאל החברה ואנשיה לצמוח ולהשיג כל יעד שנציב לעצמנו. בתקופה האחרונה הושקעה מחשבה רבה בתכנון מחודש של המבנה הארגוני של סמלת באופן שיתאים יותר לשוק הרכב הדינאמי והתחרותי וייטיב עם לקוחותינו. אנו רוצים לוודא שאנחנו נשארים תחרותיים, ושואפים כל הזמן להתקדם תוך מקסימום יעילות תפעולית ומינוף הזדמנויות עסקיות".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש