קרדיט: depositphotos/lucidwaters

עובדי אל על ילמדו לכרטס ולתת שירות מתוכנה של נס טכנולוגיות

נס פיתחה עבור אל-על מערכת למידה ממוחשבת (לומדה) לעובדי מערכות השירות בשדות התעופה ברחבי העולם

מערכת ספונסר 11/03/2010 12:12

א+א- 3

נס טכנולוגיות פיתחה עבור אל-על מערכת למידה ממוחשבת (לומדה) לעובדי מערכות השירות בשדות התעופה ברחבי העולם. מערכת השירות בשדה התעופה מבוססת על מערכת אמדאוס המותקנת בחברות תעופה רבות בעולם, ומשמשת באל-על גם לניהול ההזמנות ולכרטוס.

"הלומדה שפיתחה נס טכנולוגיות היא פריצת דרך עבור אל-על והיא מסייעת לחברה לאמץ תרבות ארגונית של ארגון לומד" אמר קברניט אייל רובין, ראש אגף ההדרכה ופיתוח עובדים בחברת אל-על. "אל-על רואה בשימוש בלומדה החדשה אירוע חשוב והיא מתכננת להשתמש באמצעים ללימוד עצמי גם בתחומים נוספים בחברה. שילוב פתרון הלומדה הינו ראשון מסוגו באל-על ועומד לפתוח עידן חדש של למידה עצמית. אל-על רואה אתגר בהרחבת מושג ההדרכה מלמידה פרונטלית מסורתית ללמידה מתוקשבת".

"בחירתה של נס טכנולוגיות לפיתוח הלומדה עבור אל-על משקפת את יכולותיה של נס הן בתחום פיתוח תוכנה והן בתחום  הלימוד וההדרכה" אמר עומר דרור, מנהל חטיבת קו שירות בדיקות והדרכה בנס ישראל. "בניית הלומדה היתה אתגר מקצועי עבורנו מאחר והיא משרתת צוותים מבוזרים ורבגוניים הפזורים ברחבי העולם, והיה עלינו לבנות את הלומדה בצורה מתאימה לכולם. אתגר נוסף היה להטמיע את החדשנות שבשימוש בלומדה גם בתפיסת הנהלת החברה וגם בקרב המשתמשים".

 הלומדה מאפשרת לצוותי השירות בשדה (הנקראים בעגה המקצועית "סוכני שינוע") לקיים למידה עצמית מביתם כולל אפשרויות התנסות במצבים דמויי מצבי אמת  ובתרחישים שונים. במסגרת הכשרת המשתמשים במערכת השירות בשדות התעופה, תיתן הלומדה מענה נוסף על הדרכות פרונטאליות וסימולציות התנסות.

 הטמעת השימוש בלומדה באל-על לוותה במערך תקשור שיווקי תומך, כולל תחרות המתגמלת על-פי מספר הכניסות הרב ביותר לכל תחנה לצרכי לימוד המערכת.

 

הלומדה נבנתה בשפה האנגלית וביחידות קטנות ומודולריות. היא מאפשרת למנהלי ההדרכה הצגת ניתוחים סטטיסטיים של ציוני הלומדים, דוחות שונים ואפשרויות מעקב נוספות.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה