דלתא גליל תעשיות רוכשת את מותג הלייף-סטייל האמריקאי Daily Drills, הפונה לדור ה-Z ולמילניאלס.
היקף העסקה הינו 65 מיליון דולר במזומן, עם פוטנציאל לתשלומי Earn-Out נוספים המותנים בעמידה ביעדי רווחיות לשנים 2026–2029. מייסדי המותג ימשיכו לנהל את פעילות המותג מתוך מטהו בלוס אנג’לס וישולבו בפעילות הקבוצה.
המותג Daily Drills נוסד בשנת 2021 בידי שתי יזמיות ופועל בתחום אופנת ה-Loungewear. באמצעות מודל שיווקי חדשני, המבוסס על משפיעניות ופונה לדור ה-Z, הצליח המותג, תוך זמן קצר, לצמוח בצורה משמעותית, עם כ-67% מהזמנות מלקוחות שהן רכישות חוזרות (repeat rate) ו-140 אלף הזמנות שנתיות מלקוחות נאמנים.
מודל הפעילות שלו מבוסס על השקות דו-שבועיות ("drops") של קולקציות עונתיות קצרות, שעל פי החברה המייצרות ביקוש מיידי וקהל לקוחות נאמן.
"הגישה החדשנית הזו, בשילוב עם קהילה מעורבת ביותר ברשתות החברתיות, הובילה לצמיחה מרשימה", כתובים ב דלתא, ומביאים את הנתונים הבאים: צמיחה צפויה של 66% ב-2025: הכנסות צפויות של 36 מיליון דולר; צמיחה של 137% ב-2024: הכנסות של 22 מיליון דולר; צמיחה של 138% ב-2023: הכנסות של 9.3 מיליון דולר; מרווחי EBITDA גבוהים המעידים על יעילות תפעולית גבוהה.
בדלתא מדגישים כי רכישת Daily Drills מהווה צעד משמעותי במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה ומרחיבה את נוכחותה של החברה בשוק בגדי הנוחותLoungewear) ) הצומח במהירות בארצות הברית. Daily Drills מספקת לדלתא פלטפורמה אותנטית ומבוססת היטב בקרב דור Z והמילניאלס בארה"ב, שהינו פלח צרכנים אסטרטגי עם פוטנציאל צמיחה גבוה.
אייזק דבח, מנכ"ל ובעל השליטה של דלתא גליל: רכישת Daily Drills מרחיבה את נוכחות החברה בתחום הלבוש היומיומי ותורמת לחיזוק הנוכחות שלנו בקרב צרכנים צעירים בארה"ב. למותג יש נוכחות דיגיטלית חזקה וקהל נאמן, ואנו רואים פוטנציאל גדול להמשך מסלול צמיחתו באמצעות הרחבת היצע המוצרים שלו ושימוש ביכולות חדשנות הבדים והמוצרים לצד מערך הלוגיסטיקה הגלובאלי של דלתא".