סיילספורס (סימול: CRM), חברת ה-CRM מבוססת הבינה המלאכותית, הודיעה היום על יעד הכנסות ארוך טווח חדש של מעל 60 מיליארד דולר עד שנת הכספים 2030 (FY 2030), לא כולל את פעילות Informatica. מדובר ביעד גבוה מתחזית האנליסטים להכנסות של מעל 58 מיליארד דולר. לשם השוואה, בשנה החולפת הכנסותיה היו 38 מילארד דולר.
היעד הזה משקף שיעור צמיחה שנתי ממוצע (CAGR) אורגני של יותר מ-10% בין שנות הכספים 2026 ל-2030.
בנוסף, Salesforce הכריזה על מסגרת צמיחה רווחית ארוכת טווח חדשה – הנקראת 50 עד FY30 – שבמסגרתה החברה שואפת לכך שסכום שיעור הצמיחה בהכנסות ממנויים ותמיכה (במטבע קבוע) יחד עם שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) יעמוד על 50 עד סוף שנת הכספים 2030.
במהלך יום המשקיעים בכנס Dreamforce, החברה פרסה את דרכה להשגת צמיחה מתמשכת דו-ספרתית בהכנסות, תוך הישענות על מסגרת הצמיחה הרווחית, חדשנות מוצרית, ומודל שיווק ומכירות ברמה עולמית – הכולל הרחבה יעילה של כוח המכירות ועיצוב מחדש של מערך הצלחת הלקוחות במטרה להגדיל את הצריכה ואת שווי ההזמנות החדשות (Net New AOV).
החברה כבר רואה מומנטום חזק בתחום הנתונים והבינה המלאכותית שלה, שהגיע להכנסות של 1.2 מיליארד דולר ברבעון השני, גידול של 120% לעומת השנה הקודמת.
החברה חשפה לראשונה כי בשילוב עם מוצר Agentforce, סך ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) מתחום הבינה המלאכותית "הסוכנת" עמד ברבעון השני על כ-440 מיליון דולר.
עם יותר מ-12,000 לקוחות מכל מגזר וגודל המאמצים את Agentforce, Salesforce רואה פוטנציאל להכפלה של פי 3 עד פי 4 בהכנסות החוזרות מצד לקוחות שירחיבו את השימוש בבינה מלאכותית סוכנת ברחבי עסקיהם.