חברת אלקטרה פאוור נערכת לחדש את שם החברה ולהחזירו למותג הוותיק ’סופרגז’. המהלך תואם את אסטרטגיית החברה להתמקדות בתחומי הליבה, ובראשם תחום הגפ"מ, בו היא רואה מנוע צמיחה משמעותי. המותג ’סופרגז’ הנהנה ממורשת של למעלה מ-70 שנה, יאחד תחתיו את פעילות הגפ"מ והגז הטבעי תחת המותג ’סופרגז פאוור’, ואת פעילות החשמל תחת המותג ’סופר פאוור’.
שינוי השם הינו חלק מהאסטרטגיה העדכנית של החברה, אותה מוביל המנכ"ל דניאל ספיר, שמונה לפני כשנה לתפקיד. החברה מזהה בתחום הגפ"מ פוטנציאל עסקי משמעותי שמציג עלייה בהכנסות, בין היתר לאור הצלחת החברה להגדיל את כמויות המכירה, באופן הממקם את תחום הגפ"מ, לצד החשמל, כמנוע צמיחה מרכזי וחשוב.
כמו כן, המהלך נעשה, בין היתר גם בעקבות סקרים שערכה החברה בקרב צרכנים, המלמדים כי למותג ’סופרגז’ קיימת רמת מודעות גבוהה. המותג מתאפיין במוניטין חזק ובאמון צרכני רב שנים ונמצא מזוהה עם שביעות רצון ואמון צרכני גבוה. החברה סבורה שהחזרת המותג תסייע לה להעמיק את פעילותה בתחום הגפ"מ, כחלק מיישום מהלכים נוספים במסגרת האסטרטגיה העסקית של החברה להתמקד בתחום זה.
חברת אלקטרה פאוור, נוסדה בשנת 1953 והשליטה בה נרכשה ב-2019 על ידי קבוצת אלקו. לחברה כ-400 אלף לקוחות פרטיים וכ-5,000 לקוחות עסקיים ומוסדות. לצד הפעילות בתחום של שיווק והפצה של גז ביתי, והפעילות המתרחבת של שיווק והפצה של גז טבעי לחברות, החברה החלה לפעול בשנתיים האחרונות בתחום של ייזום תחנות כוח קטנות מבוססות גז טבעי (קוגנרציה). מאז ראשית שנת 2023 החברה מספקת חשמל ללקוחות פרטיים והראשונה לפתוח מוקד לקוחות ארצי לצרכנים ביתיים.
דניאל ספיר, מנכ"ל אלקטרה פאוור: "מיום כניסתי לתפקיד, לפני כשנה, פועלת החברה בהתאם לאסטרטגיה ברורה למיקוד בתחומי הליבה, ובראשם תחום הגפ"מ שבו אנו רואים פוטנציאל עסקי משמעותי. בהתאם לכך, ולאור בחינה מעמיקה שביצענו, קיבלנו החלטה להחזיר מחדש את שם החברה ל’סופרגז’, מותג שנהנה ממודעות צרכנית גבוהה ומוניטין חזק. בשנה האחרונה אנו מבצעים שורה של פעולות שנועדו לשפר משמעותית את ביצועי מגזר הגפ"ם, במקביל להמשך פיתוח וחיזוק פעילותינו בתחומי הגז הטבעי ואספקת החשמל, ואנו מעריכים כי מהלכים אלו יתמכו בצמיחת החברה ובהגדלת רווחיה".