בזק דיווחה כי חברת הבת שלה, yes שירותי טלוויזיה ותקשורת, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת RGE וחברת Taboola, שבמסגרתו יפעילו השתיים פעילות פרסום בשירותי הטלוויזיה הרב־ערוצית של yes.
במסגרת ההסכם, RGE וטאבולה יתקשרו עם מפרסמים וינהלו את שטחי הפרסום שהוקצו להן בבלעדיות על גבי פלטפורמות השידור של yes, בכפוף לכללים שנקבעו על ידי החברה.
לפי ההודעה, ההשקה המסחרית של הפעילות צפויה רק לאחר השלמת הטמעת מערכת טכנולוגית מתאימה, ובכל מקרה לא לפני ינואר 2026. תקופת ההסכם עומדת על שלוש שנים ממועד ההשקה, עם אפשרות להארכה לשתי תקופות נוספות בנות שנה כל אחת. במידה ש-Yes תאריך את ההסכם, RGE וטאבולה יוכלו להביא לסיומו בהודעה מוקדמת של חצי שנה, כך שתקופת ההסכם בפועל לא תפחת מ־3.5 שנים.

ירון שגב, מנכ"ל RGE (קרדיט: מיכה לובטון)
על פי מתווה ההסכם, Yes תהיה זכאית לתשלום מבוסס תעריפים שנקבעו, הכולל גם רמת תמורה מינימלית. אם החברה לא תעמיד שטחי פרסום בהיקף שנקבע, תותאם התמורה המינימלית כלפי מטה.
בזק והחברה־הבת ציינו כי להסכם צפויה להיות השפעה חשבונאית חד־פעמית, חיובית ומהותית, של כ-80 מיליון שקל - מרביתה טרם באה לידי ביטוי בדוחות הכספיים של החברה.