חברת דריו הלת’ (נאסד״ק: DRIO), המספקת פתרונות בריאות דיגיטליים מבוססי־ערך לניהול מצבים כרוניים, פרסמה עדכון לבעלי המניות שבו הציגה התקדמות אסטרטגית, גידול חד בצבר ההזדמנויות, והאצה באימוץ הפלטפורמה מצד שותפים עסקיים וביטוחיים.
החברה פועלת בזירה של חמישה מצבים כרוניים – סוכרת, יתר לחץ דם, ניהול משקל, בעיות שרירים־שלד ובריאות התנהגותית – דרך פלטפורמה דיגיטלית אחת. מעל 70% מצבר ההזדמנויות של החברה ו־80% מהחוזים החדשים מתייחסים לטיפול במצבים כרוניים מרובים, מה שמאשש את אסטרטגיית השוק שלה.
שיתופי הפעולה - עם מעסיקים וביטוחי בריאות
לפי הדיווח, צבר ההזדמנויות של דריו הלת’ צמח לכ-67 מיליון דולר, בעיקר בזכות שיתופי פעולה עם חברות ביטוח ומעסיקים המייצגים מעל 87 מיליון משתמשים פוטנציאליים. אלו מאפשרים לחברה להאיץ את מחזורי המכירה ולשפר את חדירתה לשוק.
הפתרונות של דריו מייצרים תוצאות מדידות, ובהן: חיסכון ממוצע של כ־5,000 דולר למשתמש לשנה; ירידה של 23% באשפוזים; ירידה של 9% בשימוש כללי בשירותי בריאות.
החברה נתמכת ביותר מ־90 מחקרים קליניים, בעוד שהסביבה הרגולטורית בארה"ב ממשיכה להעדיף פתרונות של בריאות דיגיטלית ומניעה.
לקראת שלב הצמיחה הבא
השילוב בין פלטפורמת ניהול מצבים כרוניים מרובים, תימחור מבוסס תוצאות, והרחבת נגישות לשוק – מייצר לחברה "אפקט מכפילי", כהגדרת המנכ"ל, שמאפשר גיוס מהיר יותר של לקוחות והרחבת ההכנסות בשווקים הגדולים.