קרדיט: יח"צ אלקטריאון
קרדיט: יח"צ אלקטריאון

חברת אלקטריאון, מפתחת טכנולוגייה לטעינה חשמלית, הודיעה על הליך התייעלות על מנת לחסוך בהוצאות בשיעור של כ-20% השנה ושל 33% בשנה הבאה. ההודעה של החברה באה לצד הדוחות שהצביעו על העמקת ההפסד של החברה במחצית הראשונה של 2025.

הליך ההתייעלות של החברה נועד לייצר לה יציבות פיננסית ולצמצם את הצורך במקורות מימון חיצוניים, כך הסבירה אלקטריאון. לחברה יתרות מזומנים של 47 מיליון שקל, נכון להיום, אך ההפסד ברבעון השני גדל ב-50% ל-28 מיליון שקל, ובמחצית השניה העמיק ההפסד ל-57 מיליון שקל.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1
    אשמח להסבר למה צריך אותם + למה לא רכבות

    כתבתי כאן פעמים רבות - אוטובוס חשמלי עירוני נטען בשעות הלילה ויכול לנסוע 14-16 שעות*. ברור שבעתיד הטעינה תהה מהירה עוד יותר והטווח ארוך יותר. אז למה צריך את אלקטריאון? מצד שני כל הרכבות מחושמלות . וישראלים רבים חוו מה קורה כשיש נהג ואנשי בקרה מטומטמים ורכבות בכל הארץ נעצרו לכמה ימים. מדוע הפיתרון של אלקטריאון לא מתאים לרכבות עירוניות וארציות? הוא בטוח יותר. אבל האם הוא יקר יותר? האם החברה התייחסה לכך אי פעם בדוחות שלה? עלות לק"מ?
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • ATUK19
    • 31/08/2025 09:33